Breaking News
Home » Uncategorized » Semangat Atau Bermusim

Semangat Atau Bermusim

Petang tadi ketika ronda-ronda ambil angin petang,ramai aku tengok yang memakai jersi kuning harimau Malaya dan ada juga yang pakai warna biru.Mungkin warna kuning lebih popular kot..kuning? seperti meningatkan aku tentang sesuatu..haha..abaikan.

Apa yang pasti sejak Malaysia memenangi Piala AFF nampaknya jersi negara semakin laris..ada yang original..ada yang separa ori dan ada yang terus tak ori.Tengok lagi jauh bukan perasan pun.Tak kisahlah janji ada jersi.Tapi aku tengok memang semangat.Kalau lalu kat padang awam..haha..hampir separuh pakai jersi Malaysia masa main bola.Kalau aku main pun tak tahu mana member satu pasukan..dah semua jersi sama je..main rembat je laa.Yang anak anak kecil pun sama je.Kalau berkumpul tu..aku tengok mesti 2 atau 3 orang pakai jersi Malaysia..Mungkin mereka juga tengah semangat tu.

Tapi..adakah ini akan berterusan? harap-harap janganlah perkara ini hanya bermusim.Dan paling aku takut..sokong masa menang je..kalah.kasi BooOOoo satu kali.Tak mahulah jadi macam ni.Kalau tak mahu sokong team Malaysia..sila tukar warganegara anda..haha..[Malaysia..tempat tumpahnya darahku..][Harimau Malaya.. musuhnya habis binasa..].Musuhnya habis binasa tu terdapat dalam lirik lagu kebesaran Negeri Sembilan..semangat jang ooii.

JOM BACA ENTRI DARI SEGMEN JOM KONGSI ENTRY
BLOGGER MEMANG SELALU TIDUR LEWAT KE?

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

12 comments

  1. x thu la dengan singapura nnt macam mana…

    ” Nizam Ijam Dot Com”

  2. rimau bertemu dgn singa sapa lg ganaz ek huhuhuhu

  3. kalau nak tgk perkara sebenar, kene tunggu malaysia kalah la.. masa tu baru bole tgk siapa peminat setia dan siapa tak

  4. Haaaaa bola lg kah? Huuhuhu..

  5. @Liyana Zahim bola sebarang cerita bola ni Liyana ku..hehe..ada unsur2 patriotik sikit ni..keh keh

  6. tdow lewat nak carik idea kot? hihi

  7. yang tak sokong bila kalah tu mungkin semangat nya tak kuat ..
    kerap disampuk hantu..
    sebab lemah semangat..
    hehehe

  8. Aq=aku?
    apa salahnya kalau taip “aku” je.
    aih!!

  9. gambatte msia!!!! 😀

  10. harap2 semangat utk malaysia tak pudar….

  11. aku ada di SBJ khamis nanti..bro..:)..aku maybe akan pakai baju kuning hehe..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *