Menu Tutup

Selsema Ini Buat Aku Serba Tak Menjadi

Salam semua ..apa cerita malam malam ni? Haha baru je sedar dari tidur akibat ubat selsema.Ni pun masih ada kesan mamai mamai lagi ni.Semuanya hari ini yang aku buat tak menjadi..Dah hampir separuh buat entry tetiba boleh terdelete la pulak..haha..Hilang terus mood nak blogging..

Dari pada tak ada apa .. entry murahan je yang dapat aku buat.( selama ini best sangat ke entry aku??) Ada yang boleh jawab?? seikhlas hati laa weii..Sambil lepak depan tv ni lagi le boring..Berita asyik cerita politik sana politik sini.Isu ada yang tak releven pun ada..

Tadi aku cadang nak buat satu entry istimewa untuk satu rakan blogger ini.Tapi tulah yang aku cakap tadi..hampir nak siap aku leh terdelete..haha..nak ulang semula malas la pulak..Nantilah..bila dah ok nanti aku buat balik..tunggu…( ada ke yang nak tunggu?)..

Oklah..sup ayam dah siap..layan dulu..haha..jemput jemput semua.

9 Comments

  1. KUREKURE COMEL

    rehat…..hehehe..kalau mina pun stress…dah buat tbe2 hilang…huhuhu…

    mina suka gak baca…walau mina lewat masuk cni sekali pun…mina akan baca semua entry kat cni yg mana tertinggal…

    mina suka baca entry kat cni…simple…hehehe…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *