Home » Santai » Selsema Ini Buat Aku Serba Tak Menjadi

Selsema Ini Buat Aku Serba Tak Menjadi

Salam semua ..apa cerita malam malam ni? Haha baru je sedar dari tidur akibat ubat selsema.Ni pun masih ada kesan mamai mamai lagi ni.Semuanya hari ini yang aku buat tak menjadi..Dah hampir separuh buat entry tetiba boleh terdelete la pulak..haha..Hilang terus mood nak blogging..

Dari pada tak ada apa .. entry murahan je yang dapat aku buat.( selama ini best sangat ke entry aku??) Ada yang boleh jawab?? seikhlas hati laa weii..Sambil lepak depan tv ni lagi le boring..Berita asyik cerita politik sana politik sini.Isu ada yang tak releven pun ada..

Tadi aku cadang nak buat satu entry istimewa untuk satu rakan blogger ini.Tapi tulah yang aku cakap tadi..hampir nak siap aku leh terdelete..haha..nak ulang semula malas la pulak..Nantilah..bila dah ok nanti aku buat balik..tunggu…( ada ke yang nak tunggu?)..

Oklah..sup ayam dah siap..layan dulu..haha..jemput jemput semua.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

9 comments

  1. get well soon 🙂

  2. rehat…..hehehe..kalau mina pun stress…dah buat tbe2 hilang…huhuhu…

    mina suka gak baca…walau mina lewat masuk cni sekali pun…mina akan baca semua entry kat cni yg mana tertinggal…

    mina suka baca entry kat cni…simple…hehehe…

  3. Kiz kena selsema pulak ya?sian..tapi sup ayam tu boleh melegakan kot.

  4. laa macam mana leh terdelete..huhu..takpe takpe..get well soon k

  5. cepat2 la sembuh yo..cian lak selsema memang susah nak bernafas tu..

  6. alahai.. nampak sangat mamai tahap gaban tu.. moga cepat sembuh.. hehe^^

  7. selamat menjadi sihat semula! hihi

  8. akak baru sembuh je ni..
    mujur selsema 2 hari je..
    selamat berehat ye..
    semoga cepat sembuh..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *