Home » SELAMAT PAGI MALAYSIA » Selamat Pagi Malaysia | 26 JULAI 2011

Selamat Pagi Malaysia | 26 JULAI 2011

Buat baik berpada-pada buat jahat jangan sekali..kita tak akan rugi..

Biasanya walau sebanyak mana pun kita berbuat baik,jika sekali berbuat silap..orang akan ingat silap itu..jadi berhati-hati mencorak hidup

Check Also

The Red Warriors

Nama The Red Warriors Akan Ditukar ?

Nama The Red Warriors Akan Ditukar ? Itulah persoalan yang mungkin bermain difikiran peminat bolasepak …

10 comments

  1. betul tu bro..bnyk mana gol org tk ingt..tp sekali wat gol sndiri smpai bila2 dikenang org.. kih kih

  2. rara tak penah buat jahat.tp org still dengki.

  3. jadi..tapi kalau buat jahat banyak kali..buat baik sekali orang ingat tak??hihi..

    p/s:apa yang awak cari?

  4. betul-betul…selalunye yang buruk tentang kite je orang akan ingat…kebaikan kite memang tak penting bagi mereka. Kite sebagai alat yang digunakan untuk menjilat tahi mereka sendiri

  5. walaupun jahat tuh cuma terpijak kaki orang, sampai sudah dia akan ingat. neh contoh yea.

  6. betul lah.. buat jahat orang ingat.. mcm kain putih kenan tompok hitam.. jelas sekali nampaknya..

  7. setuju ngan arul….macam daudsu orang dah tak nampak sumbangannya sepanjang musim kerana menjaringkan gol sendiri di final piala FA.

  8. betul tu. orang mudah ingat perkara yang tak baik kita lakukan..

  9. yup . betul2 . kerana 1 kesalahan kecil pun. kebaikan yg dah berguni pun org boleh lupa mcm tu je.

  10. pa khbar kiz…ok ke?..hehe..hari ni baru bemanja2 balik sejak beberapa menjak sunyi..haha..ok pasal entry ni..ya selamat pagi…n memang betul tu seribu kebaikan yang kita beri seribu kali lah juga diorang x ingat.tp sekali buat jht walaupun mungkin hanya satu kesilapan diorang tetap akan ingat..so..itu lah lumrah manusia!..jgn heran..hehe…
    30-lagu-lagu-top-download-masa-kini

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *