Menu Tutup

Selamat Pagi Malaysia | 26 JULAI 2011

Buat baik berpada-pada buat jahat jangan sekali..kita tak akan rugi..

Biasanya walau sebanyak mana pun kita berbuat baik,jika sekali berbuat silap..orang akan ingat silap itu..jadi berhati-hati mencorak hidup

10 Comments

  1. Mohammed Faizal

    betul-betul…selalunye yang buruk tentang kite je orang akan ingat…kebaikan kite memang tak penting bagi mereka. Kite sebagai alat yang digunakan untuk menjilat tahi mereka sendiri

  2. josrevalution

    pa khbar kiz…ok ke?..hehe..hari ni baru bemanja2 balik sejak beberapa menjak sunyi..haha..ok pasal entry ni..ya selamat pagi…n memang betul tu seribu kebaikan yang kita beri seribu kali lah juga diorang x ingat.tp sekali buat jht walaupun mungkin hanya satu kesilapan diorang tetap akan ingat..so..itu lah lumrah manusia!..jgn heran..hehe…
    30-lagu-lagu-top-download-masa-kini

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *