Home » Motivasi » Selamat Pagi Malaysia 2 Januari 2012

Selamat Pagi Malaysia 2 Januari 2012

“Jom lah kita bla..bla..bla .Dia tak boleh pakai punya..bla ..bla ” Agak-agak apa nikmatnya menghasut orang ni.Apakah seronoknya jadi penghasut..Masing-masing ada akal tahu dah beza baik buruk..Hasut menghasut ini hanya boleh cipta perpecahan.

Tepuk dada tanya iman.. siapa kita dan apakah tanggungjawab kita sebagai khalifah di bumi ini.

Check Also

keputusan Piala Malaysia suku akhir kedua

Keputusan Piala Malaysia 2017 Suku Akhir Kedua

Keputusan Piala Malaysia 2017 Suku Akhir Kedua. Debaran pasti dirasai oleh lapan pasukan yang terbabit …

4 comments

  1. eh ada ek poster macam neh? 😀

  2. risalah ni ada dapat masa kat felda ijok

  3. Azhafizah[フィザ]

    penghasut/menghasut sama macam firestone jugak kan..jauhkan lah..

  4. BLOGGER PAling pandai menghasut..:P

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *