Breaking News
Home » Motivasi » Selamat Pagi Malaysia 2 Januari 2012

Selamat Pagi Malaysia 2 Januari 2012

“Jom lah kita bla..bla..bla .Dia tak boleh pakai punya..bla ..bla ” Agak-agak apa nikmatnya menghasut orang ni.Apakah seronoknya jadi penghasut..Masing-masing ada akal tahu dah beza baik buruk..Hasut menghasut ini hanya boleh cipta perpecahan.

Tepuk dada tanya iman.. siapa kita dan apakah tanggungjawab kita sebagai khalifah di bumi ini.

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

4 comments

  1. eh ada ek poster macam neh? 😀

  2. risalah ni ada dapat masa kat felda ijok

  3. Azhafizah[フィザ]

    penghasut/menghasut sama macam firestone jugak kan..jauhkan lah..

  4. BLOGGER PAling pandai menghasut..:P

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *