Breaking News
Home » SELAMAT PAGI MALAYSIA » Selamat Pagi Malaysia | 18 JULAI 2011

Selamat Pagi Malaysia | 18 JULAI 2011

Jangan sekali-kali kita meremehkan sesuatu perbuatan baik walaupun hanya sekadar senyuman.

Kebaikkan yang sedikit itu lebih bernilai dari kejahatan yang banyak..tak begitu?

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

11 comments

  1. contoh,

    macam tulis ayat sekerat, tapi letak smiley pom, kita baca pom dah senyum..
    lagi, kalau cakap thru telefon, kita dapat detect orang tu tengah senyum atau tak bila cakap dengan kita..

    senyum dan awet muda tak dapat dipisahkan kan ? 🙂

  2. rasanya mcm baru minggu lepas bro buat entry mcm ni jugak.motif sy ckp mcm ni.haiii cepatnya masa berlalu.

  3. betul3! buat baek skettt pun dah cukup bermakna. =)

  4. hehe batul setuju..lapangkan dada tenangkn fikiran =)

  5. selamat tgh hari kiz 🙂

  6. betol! hehehe…senyumn tu sebenarnye buah pemikiran untuk meneruskan perjalanan hari ini! =)

    moning…+tgh hari! hehehe

  7. senyuman yang ikhlas membuatkan hati menjadi tenang 🙂

  8. perbuatan baik lagi mulia jika disusuli dengan keikhlasan…

  9. senyum dr hati y ikhlas pasti akn da y memandang :))

    da jguk entry pg kiz 😉

  10. betul, walaupon sekadar senyuman, ia pasti bernilai 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *