Breaking News
Home » SELAMAT PAGI MALAYSIA » Selamat Pagi Malaysia | 13 OGOS 2011 | Lihatlah Fikir Dan Selamilah

Selamat Pagi Malaysia | 13 OGOS 2011 | Lihatlah Fikir Dan Selamilah

Kemungkinan apa yang kita sayangi atau cintai tersimpan keburukan didalamnya dan kemungkinan
apa yang kita benci tersimpan kebaikan didalamnya.

Jangan menilai sesuatu berdasarkan luaran yang berpaksikan nafsu dan keinginan,lihatlah dari akal yang beriringan dengan iman dan ketakwaan..

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

13 comments

  1. sebab itu org kata, kalau suka jgn suka sgt. kalau benci, jgn benci sgt 🙂

  2. hurmmm betul tuh. kite sering tertipu dgn perasaan kite sendiri kan.

  3. setuju dengan cik tikah. kang jadi lain pulak kalau terlalu over..

  4. benda yg ditegah selalunye suka dilakukan dan sesuatu yg baek itu payah untuk digemari…

  5. selamat pagi brooo…;)

  6. betul2.. bersederhana lah.

  7. Yg penting keep it simple. slamat pagi bro!

  8. betul kiz..jgn tengok rupa je…haha….slemat pagi..n salam ramadhan…

  9. klau benci biar berpada..klau syg pun biar berpada..

  10. penuh makna ni

  11. Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

    jagan nengok dari luaran jer.. yang dalam tu yang penting.,… hehehe 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *