Home » SELAMAT PAGI MALAYSIA » Selamat Pagi Malaysia | 11 OGOS 2011

Selamat Pagi Malaysia | 11 OGOS 2011

Tuai padi antara masak , Esok jangan layu-layuan..Intai kami antara nampak,esok jangan rinduan-rinduan.

Sementara ada kesempatan nikmatilah masa bersama,semaikanlah rasa cinta kerana bila telah sampai masa kita pasti terpisah jua..
pstt: tukar mood sikit pagi ni..haha

Check Also

keputusan Piala Malaysia suku akhir kedua

Keputusan Piala Malaysia 2017 Suku Akhir Kedua

Keputusan Piala Malaysia 2017 Suku Akhir Kedua. Debaran pasti dirasai oleh lapan pasukan yang terbabit …

12 comments

  1. lumrah manusia….masa ada didepan mata..buat tak kisah..bila dah takde baru nak terkenang2….moralnya hargailah apa yg ada disekeliling kita sebelum ianya tiada. terutamanya ibu bapa dan orang yang tersayang.

  2. btul tu bro…

  3. kajang pak malau la best!

  4. hargailah insan2 disekeliling kita, ibubapa, adikberadik, rakan dan jiran…. suatu hari pasti rasa rindu detik2 yg pernah dilalui…

  5. Hargailah sementara mereka masih ada… jgn nanti menyesal tak sudah

  6. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    betoi tu .

    hargailah mereka selagi ada .

    🙂

  7. betul tu kiz,cuba kiz bayang jika seorang blogger itu meninggal!!..hehe….

  8. saya rindu abah saya. huhu

  9. muni dan dia sudahpon terpisah…=(

  10. eh bro tak update pon.

  11. ini watak dlm monster inc kan… huhu

  12. hahaa. cintan ek hari ni 😛

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *