Home » SELAMAT PAGI MALAYSIA » Selamat Pagi Malaysia | 08 OGOS 2011

Selamat Pagi Malaysia | 08 OGOS 2011

Di mana bumi di pijak di situ langit di junjung..Malaysia tempat tumpahnya darahku

JOM KIBAR JALUR GEMILANG

Jom pakat-pakat kibar jalur gemilang sempena bulan kemerdekaan.Semaikan semangat cintakan negara sambil-sambil kita bersihkan jiwa dengan berpuasa.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

12 comments

  1. selamat pagi! hehe

  2. Amiirah-Cassan

    pagi kiz ! merdeka dan raya ! hihi

  3. Atiqah Sa'ahiry

    selamat pagi@morning..

  4. lepas pose memang merdeka..merdeka boleh mkn siang hari..kih kih kih

  5. bulan ni ada keunikan sikit yer..sambil pose kita juga menyambut kemerdekaan..hehe..merdeka pas tu raye…haha..memang berbaloi!!!..selamat pagi kiz..

  6. merdeka raya..mmg hepi ble dpt cuti lelame..hehe

  7. dah pasang dah, tapi hope diorang yang pasang nih, biarlah pasang yang baru jangan yang dah rabak tuh dipasang especially di premis perniagaan or mana-mana je la.

  8. yeahhh! merdekaaa!! merdekaaa! merdekaaa!! HAHA!

  9. wahhh! nanti nak cari bendera ltak kat kereta. hee. 😀

  10. semua org semangat nak sambut raya lg dari sambut merdeka..hihi..

  11. ayuh kibarkan Jalur Gemilang…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *