Breaking News
Home » SELAMAT PAGI MALAYSIA » Selamat Pagi Malaysia | 05 Julai 2011 | Kenapa Bersahur ?

Selamat Pagi Malaysia | 05 Julai 2011 | Kenapa Bersahur ?

“Bersahurlah kamu semua kerana sesungguhnya pada waktu makan sahur itu terdapat keberkatan.” – Hadis riwayat al-Bukhari.

Bersahurlah kerana dalam sahur itu juga ada keberkatan dan ganjaran pahala walaupun hanya seteguk air kosong.

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

13 comments

  1. betul, dengan air masak dan kurma pon memadai 🙂

  2. dah sahur. kiz sahur ape? 🙂

  3. faRHa@miSS Vio

    salam ramadhan … ^_^

  4. byk kebaikan bersahur nie 🙂

    selamat berpuasa……

  5. boto tu..tp den hoben pg td nasik yo..kih kih kih

  6. hehe..selamat berpuasa hari ke-5~

    alhamdulillah so far x tinggal saho lg..

  7. btoi3…stuu sesangt…ritu mase 2nd day pose qiqi xtbangun sahur..frust gle2 la…huaaaa..bkn frust xdpt mam…tp frust xdpt nk mik brkt sahur tu..-_-

  8. “kiz..makan apa sahur tadi?..akak kalau tak sahur alamat tak boleh sampai keptg la jawabnya…kalau dulu2 boleh la..eh,dulu 2 tu muda kan..la ni dah tak muda..
    hehehe..alhamdulillah,anak2 akk pun semua bangun sahur gak..”

  9. alhamdulillah..setakat niy ain masih kuat utk bangun sahur..walaupun seteguk air masak..=)
    salam ramadhan..

  10. betul! dan biar melambatkan sahur..

  11. adeh aku miss sahur pagi ni…huhuhuh

  12. kalo bersahur
    baru la terase puasa 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *