Breaking News
Home » Santai » Selamat Hari Guru Buat Semua Pendidik Bangsa

Selamat Hari Guru Buat Semua Pendidik Bangsa

HARI GURU – As salam.. 16 Mei adalah sambutan hari guru..namun hakikatnya kita belajar sepanjang masa dengan guru..huhu..apa apa pun aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari guru buat semua yang pernah mendidik aku serta mereka yang berkorban masa dan tenaga dalam membimbing anak bangsa.Jasamu ku kenang.. Tak kira siapa mereka..yang mengajar disekolah , pondok , rumah dan lain-lain..mereka adalah guru..hormati guru..berkat ilmu.. SELAMAT HARI GURU.

  PUISI BUAT GURU

DAH BACA .. LIKE LER MY FB FANPAGE UNTUK UPDATE TERKINI

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

7 comments

  1. caliph shuriken

    bila pikir2 balik pnah wt salah dulu, so sori.. apa2pun, selamat hari guru kpd semua guru, lecturer, sensei & tok guru yg pnah mendidik sy.. arigatou ^^

  2. selamat hari guru gak.eh ko gak guru aku bro..bnyak membantu aku dalam berblog.trimas

    p/s : maaf xde adiah hanya flying kiss je mampu ku berikan emmuaahh kahkahkah

  3. ibu bapa pun guru jugak kan??
    mereka lah guru terbaik..:)

  4. Syazlina Khairuddin

    selamat hr guru buat guru2 yg m’bace entry ini =)

  5. Berburu ke padang datar, dpt rusa belang kaki, Berguru kepalang ajar, Ibarat bunga kembang tak jadi,

  6. pasai gurulah sy dh x mrokok spi skrg

  7. Azhafizah[フィザ]

    happy teachers day..semua mereka yang mengajar adalah guru.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *