Breaking News
Home » Lawak » Sekali Sekala Gelak Ketawa

Sekali Sekala Gelak Ketawa

Sekali Sekala Gelak Ketawa. Assalammualaikum..dah puas bercuti? Esok isnin dah mula bertugaskan..biasanya orang cakap hari isnin ni hari yang membebankan sebab banyak kerja..bagi aku pula sama je..sebab setiap hari termasuk hari minggu kerja sentiasa ada..stanby memanjang..Kepada yang dah nak mula cuti semester tu..selamat bercuti..oklah..macam biasa sambil layan blogging jom kita gelak2 jap sambil senyum senyum kambing..jangan jadi kambing sudah..jom layan kisah lawak ni

Sekadar lawak jenaka je tau.. Cerita Lawak , Kisah Lawak 

KISAH 1

Al kisah, Seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat
tak de air kat padang pasir. Sedang die mencari air, terjumpe la die
dengan jin padang pasir.
Jin tu cakap…

“Aku akan tunaikan tiga permintaan kau, oleh sebab kau dah nak KO, aku
akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau”

Negro tu pun cakap…”Pertama, aku nak jadi putih. Kedua, aku nak
sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga. Ketiga, aku nak tengok
punggung wanita tanpa mereka sedar”

Negro tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain, Negro tu
jadi……………

…mangkuk tandas wanita…

KISAH 2

Seorang posmen yang datang menghantar surat.

” Assalamualaikum ”

” Walaikumsalam ”

” Ni rumah encik encik Sameon ye?

” Ya saya”

” Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni ”

” Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje

ok layan je…terima kasih kerana sudi membaca..

Check Also

Keputusan Akhir Liga Lawak Superstar 2014

Keputusan Akhir Liga Lawak Superstar 2014. Berakhir sudah saingan musim Liga Lawak Superstar 2014 yang …

3 comments

  1. hahaha jadi mangkuk tandas. memang da cukup semua syarat tu…adess

  2. hahaa . cukup syarat jadi mangkuk tandas 😉

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *