Breaking News
Home » Uncategorized » Sekali Sekala Gelak Ketawa 2

Sekali Sekala Gelak Ketawa 2


Malam ni hujan..sambungan internet nampaknya kejap laju ..kejap slow..kejap hilang..ermm..semua ini buat kepala jadi kusut..Cerita panas sekarang tentang kematian Osama Bin Laden dan cerita tentang gambar palsu..huhu..macam macam andaian yang dapat di baca dari berbagai sumber..tak pasti mana yang betulnya.. buat apa pening pening..sebelum aku jadi pening jom layan lawak yang aku pinjam ni..aku tak pandai buat lawak sebab aku bukan maharaja lawak..

GADUH,GILA DAN BENDUL
Ada 3 sekawan bernama Gaduh, Gila & Bendul. Ditakdirkan Gaduh hilang.
Bendul pun membuat laporan polis.
Bendul : Encik, I nak cari Gaduh.
Polis : Isk.. apa?? U ni Gila ke ?
Bendul : Uik mana Encik tahu kawan I Gila ?
Polis : Adoi. apa la si Bendul ni nak ?
Bendul : I mmg Bendul. Tapi saya nak cari Gaduh !
Polis : .@%

BUAH
Dalam kebun ada bermacam buah, tiba2 kebun tu terbakar; semua buah2an
musnah kecuali 2 buah je yang terselamat.. buah ape ek?
1. buah cempedak = diluar pagar
2. buah keranji = didalam perahu,dah dibawa belayar… jgn marah
haaaa….

GEAR
Seorang Tok Batin baru membeli motorsikal Honda dan kebetulan pada jalan
pulang terserempak dengan kawanya yang ingin menumpang, lalu
ditumpangkan kawanya itu. Dalam perjalanan kawanya merasakan Tok Batin
itu hanya mengunakan gear 1 sahaja lalu bertanyalah kawanya itu,

Kawan Tok Batin: Kenapak kamu hanya pakai gear 1 sahaja.
Tok Batin: Kalau rosak 1 gear ada 2 lagi gear.
Kawan Tok Batin:????????

oklah..sesaja nak kongsi bergelak ketawa sambil senyum sumbing..
Lawak pinjam sini

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

7 comments

  1. sskali tsenyum..
    sskali gelak ketawa..
    tp yg bnyk nye pening kpala..
    hehe..

  2. senyum ketawa,senaman muka 🙂

  3. dapat ilangkan stress..follow sini.. 🙂

  4. yup..bgus jgak ade lawak..kurang siket stress aku

  5. lama dah tak bergelak ketawa…huhu

  6. haha. kalah maharaja lawak 😀

  7. hehehe..yg last tu lawak…apa nak simpan la..hahaha

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *