Breaking News
Home » Uncategorized » Sekali Sekala Gelak Ketawa 1

Sekali Sekala Gelak Ketawa 1


Cuti cuti ni tak ada apa aktivi yang nak buat selain dari ngadap laptop dan makan kenduri kawin.Jom layan cerita lawak santai untuk senyum2 sumbing..mungkin dah pernah baca lawak ni..just untuk berhibur..buat ulang tayang..astro yang berbayar tu pun asyik ulang je kan.. layan
Dia Dan Lembu
Pada satu petang, si ibu membawa anaknye berusia 4 thn bersiar2 menaiki
kete. Dlm perjalanan si ibu membunyikan hon.
Anak : Naper ibu bunyikan hon & saper org tu?
Ibu : Tu sedara kiter, kenalah hormat.

Dlm perjalanan mereka seterusnya mereka terserempak dgn seekor lembu yg
nak
melintas lalu si ibu membunyikan hon.
Anak : Itupun sedara kiter jugak ke?

Farid Dan Tunang
Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu
awak
mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti
awak
pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk…….. Benci ………

Penunggang Dan Polis
3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor
tersebut
tidak berhenti. Katanya, ‘Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga !!!

ok dah…aku pinjam kat sini

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

4 comments

  1. haha..kelakar betol yg atas tuh,lembu tu sedara..

  2. haha kejinya pakwe tu..byk btul koleksi gambar aweks2..cis

    Jom baca: Jom Join Bloglist BFF Cik Aish!

  3. heee..najis btl la boyprem tu..tapi lawok sesangat 🙂

  4. A y e s h a Ramlee

    lembu 2 pernah baca dulu… siot je eak…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *