Breaking News
Home » Uncategorized » Sekadar Curahan Rasa

Sekadar Curahan Rasa


Salam semua..malam ni hujan pulak kat luar..sejuk ni..jadi eila pun kembali ke habitat asal berkurung dalam bilik…!!
Buat semua pembaca yang di sayangi, ingin Eila nyatakan di sini..blog ini baru dalam permulaan..baru nak menapak di dalam dunia blogger..Untuk itu ingin juga Eila nyatakan bahawa blog ini sekadar tempat untuk curahan rasa..tempat melepaskan keluh kesah kehidupan..dengan cara ini dapat eila meredakan segala kekusutan yang bersimpul dalam minda..
Jika anda2 semua rasa catatan di dalam blog ini tidak menepati citarasa anda2 semua..eila minta maaf kerana itulah kehidupan..
wassalam..

( mengharap pengertian )

Check Also

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017. Hari ini 15.7.2017 merupakan perlawanan ke 16 buat semua …

6 comments

  1. betul tu….blog kita apa pun kita leh tulis…..;-)

  2. saya memahami anda! <br />saya pun baru sahaja menjejakkan kaki dalam dunia ini<br />ternyata saya seronok.<br />harap anda pun begitu!

  3. itulah maksud blog sebenarnya..<br /><br />wat jaa ikut suka ati kita…<br /><br />blog kita ibarat rumah kita…<br /><br />sapa suka rumah kita,mai laa<br />sapa x suka…depa p rumah org lain…<br /><br />hehhe =)

  4. salam ziarah..slmat maju jaya.hehe

  5. xpe2.. nk curah air pn blh..<br />blog sndirikn..<br />smile k…

  6. blog kita … tak kisah lah apa2 pun<br />yang penting ikhlas!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *