Menu Tutup

Sejuta Impian

Impian- Semua orang ada impian yang memang di harap jadi kenyataan.Walaupun impian itu agak sukar dicapai namun dengan usaha pasti ianya akan terlaksana juga.Janji perancangan menuju ke arah impian itu mantap dan taratur.

Aku cerita ini bukan apa,cuma aku memang dari dulu mengikuti rancangan Sejuta Impian di TV3.Mungkin ini je rancangan yang aku follow setiap minggu..hehe walaupun aku bukan kaki menonton tv.Sebenarnya rancangan ini banyak memberi inspirasi kepada aku bagaimana orang berusaha untuk mencapai impian dengan bantuan dana yang cukup.Suka cara bagaimana impian mereka itu menjurus dan memberi manfaat kepada komuniti belia dan Malaysia amnya.

Kita dalam dunia blog juga pasti ada impian.Pasti ada yang ingin kita capai.Begitu juga ada yang ingin kita sampaikan demi kebaikkan bersama.Cara kita sebagai blogger ialah dengan menulis sesuatu yang boleh dikongsi bersama.Impian aku dalam dunia blog ini adalah orang dapat memahami dan menerima apa yang cuba aku sampaikan.Sedikit sebanyak ada juga ilmu yang dapat walaupun tak seberapa.Apakah anda impian sebagai penulis blog?

12 Comments

  1. josrevalution

    er..rugi lah korang kalo x penah tengok sejuta impian ni..hahaha…hadoii..kiz betul tu..aku berblogger pun ada sebilion impian..hehe

  2. Syuxer

    aku tak tengok lagi,bro..

    impian aku sebagai penulis blog..sudah semestinya,aku mengharapkan blog aku,GMMS neh dikenali oleh blogger sebagai blog yang mesra,ramah,dan berinformasi..InsyaAllah..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *