Home » Santai » Sehari Suntuk Depan Laptop

Sehari Suntuk Depan Laptop

Salam semua..terima kasih kepada semua pengunjung blog yg suam suam kuku ni..hehe!! Hari ni semua maklum hujan tak henti henti dari jam 3 pagi hingga artikel ini di tulis jam 10.30 pm ( itu bagi kawasan aku la)..So hari minggu duk rumah cuti sambil mengira waktu bila hujan akan berhenti..

Untuk hari minggu ni cuti aku di habiskan dengan mengadap laptop je..dah tak der aktiviti lain yang boleh di buat..cuma tadi sekejap aku membasahkan diri berdiri tepi jalan dalam hujan lebat untuk menyokong Le Tour De Langkawi yang melalui tempat aku ni..kira kira jan 12 pm..lepas tu terus berkurung dalam rumah sehingga sekarang..

Apa info yang aku dapat dari rakan2..kebanyakkan jalan ke tempat aku ni telah di tutup..kerana air telah naik dengan meriahnya..huhu..cuma 1 jalan je lagi yang tinggal untuk berhubung dengan kawasan luar..harap2 esok akan surut..hehehe..kalau tak surut cuti lagilah aku esok..terus raye cina je..( harap2 esok ada le yang ajak aku pi menjaring ikan..haha dah lama dah tak buat keje cam ni )

Ingat ” SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN tapi KALAU DAH HUJAN SEDIAKANLAH SAMPAN ”

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

4 comments

  1. Kat sini hujan juga tapi sebelah petang. Takde masalah banjir kat kawasan saya ni, Sungai Buloh, Selangor, hari ni.

  2. haha. same laaa. dah hujan. nak kuar takleh. kompem dok ngadap lptop jaeeehh. =p

  3. semangat nye tgok le tour d langkawi tu..mmg bersemangat kesukanan..do follow my blog bro..–>

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *