Menu Tutup

Segmen Sepantas Kilat | Wajah Siapa [Satu]

Selalunya segmen ini aku buat malam je kan..kali ni nak cuba buat petang lak..nak test market petang..haha..Macam biasa ler..segmen paling mudah..aku tak ada ambil untung punya..
Tak perlu buat entri cuma korang teka gambar siapa kat bawah tu..lepas tu tulis jawapan kat ruangan komen..

Pemenang di pilih berdasarkan jawapan betul dan jika ramai yang betul di kira siapa yang terpantas..Pemenang aku akan buat entri promosi khas selepas habis segmen ini.Amacam ada berani?

Siapakah Gerangan..senang je eh..

Segmen Tamat Jam 6.30 petang ini juga..1 Jam je.. ( jawapan anda tidak di siarkan sehingga tamat )

27 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *