Breaking News
Home » Uncategorized » Segmen Sepantas Kilat | Wajah Siapa [Satu]

Segmen Sepantas Kilat | Wajah Siapa [Satu]

Selalunya segmen ini aku buat malam je kan..kali ni nak cuba buat petang lak..nak test market petang..haha..Macam biasa ler..segmen paling mudah..aku tak ada ambil untung punya..
Tak perlu buat entri cuma korang teka gambar siapa kat bawah tu..lepas tu tulis jawapan kat ruangan komen..

Pemenang di pilih berdasarkan jawapan betul dan jika ramai yang betul di kira siapa yang terpantas..Pemenang aku akan buat entri promosi khas selepas habis segmen ini.Amacam ada berani?

Siapakah Gerangan..senang je eh..

Segmen Tamat Jam 6.30 petang ini juga..1 Jam je.. ( jawapan anda tidak di siarkan sehingga tamat )

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

27 comments

  1. Aiman Qistina Balqis

    lisa surihani

  2. lisa surihani kan ..?? hahahaha >,<

  3. Lis Lis LISsssss Lisa Surihani….

  4. Lisa Surihani..!! kan..

  5. LISA SURIHAN…ahakz!

  6. lisa surhani …

    p/s: kompom bukan yg terpantas,hee

  7. rasa rasa tuan blog kot..

  8. tak pun bini tuan blog..hehe

  9. mcm lisa…

    entah la sis tak kenal artis malaysia ni.takpernah tgk drama kan.

  10. lisa surihani…dah lambt jwb ni..

  11. lisa surihani ! betul tak???wink wink ^_^

  12. lisa suririmah!!!
    eh, surihani~

  13. macam lisa surihani..kan?/kan??

  14. lisa surihani

  15. lisa surihani kaaan??hihihi

  16. Lisa Surihani kot hehe

  17. lisa surihani 😀

  18. Azhafizah[フィザ]

    lisa surihani (=

  19. am…tgl 4 minit rasanya blom lmbat..haha.. cewek ni!! LISA SURIHANI!!…..HAHAHA…

  20. alamak . terlambat 5 minit . . waaa~
    ni cik lisa surihani yg comel 🙁

  21. asal senang sangat ? lisa surihani aka maya 🙂

  22. alamak .. tak sempat .. mst la kenal sape ni .. awek aku lisa surihani =,=

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *