Breaking News
Home » Uncategorized » Segmen Sepantas Kilat | Wajah Siapa [ Dua ]

Segmen Sepantas Kilat | Wajah Siapa [ Dua ]

Petang ni jom kita layan lagi segmen yang huru hara ni.Segmen suka suka je.Lagi pun mood nak berceloteh belum ada lagi ni..jadi macam biasa teka wajah siapakah ni.

Pembayang : blogger

macam biasa jawapan tulis di komen..pemenang ikut siapa yang betul..kalau ramai betul ikut siapa yang awal menjawab.Salah ejaan pun kira salah tau..haha.Pemenang akan di promosi dalam entri selepas ni..1 jam je ni ..jam 5.45 tutup segmen.Jawapan hanya di siar selepas tamat segmen.

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

11 comments

  1. hanis zalikha lettew.. hoho

  2. hanis zalikha…
    kan??kan????

  3. hanis zalikha la tu hehehe
    nak ngorat dia eh kehkehkeh

  4. hanis zulaikha kan?

  5. hanis zalikha..errkk?he

  6. alamak kali ni tk kenal la.. kih kih kih

  7. Alaaaaa, baru jer nak teka tp dah tutu segmen ek? HUHU..
    Jawapan dia Hanis Zalikha right?

    MySuaraBlog: Trend Tindik Alat Kemaluan

  8. haishh mesti dah ramai jawab hanis zalikha

  9. That’s my senior at campus…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *