Breaking News
Home » Uncategorized » Segmen Sepantas Kilat | Wajah Siapa [ Dua ]

Segmen Sepantas Kilat | Wajah Siapa [ Dua ]

Petang ni jom kita layan lagi segmen yang huru hara ni.Segmen suka suka je.Lagi pun mood nak berceloteh belum ada lagi ni..jadi macam biasa teka wajah siapakah ni.

Pembayang : blogger

macam biasa jawapan tulis di komen..pemenang ikut siapa yang betul..kalau ramai betul ikut siapa yang awal menjawab.Salah ejaan pun kira salah tau..haha.Pemenang akan di promosi dalam entri selepas ni..1 jam je ni ..jam 5.45 tutup segmen.Jawapan hanya di siar selepas tamat segmen.

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

11 comments

  1. hanis zalikha lettew.. hoho

  2. hanis zalikha ?

  3. hanis zalikha…
    kan??kan????

  4. hanis zalikha la tu hehehe
    nak ngorat dia eh kehkehkeh

  5. hanis zulaikha kan?

  6. hanis zalikha..errkk?he

  7. hanis zulikha

  8. alamak kali ni tk kenal la.. kih kih kih

  9. Alaaaaa, baru jer nak teka tp dah tutu segmen ek? HUHU..
    Jawapan dia Hanis Zalikha right?

    MySuaraBlog: Trend Tindik Alat Kemaluan

  10. haishh mesti dah ramai jawab hanis zalikha

  11. That’s my senior at campus…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *