Breaking News
Home » Uncategorized » Segmen Sepantas Kilat | Teka Gambar

Segmen Sepantas Kilat | Teka Gambar

Seperti yang aku janji dalam entry sebelum ni..dah tiba masanya untuk kita bersegmen..segmen yang senang je..
SYARAT
-Tak perlu buat entry..hanya jawab soalan..lepas tu tulis jawapan kat komen entry ni..senang..
-Pemenang berdasarkan jawapan betul..kalau ramai yang betul..ikut siapa yang jawab dulu.
Pemenang aku akan buat promosi khas dalam entri selepas ni..


Soalannya senang je..semalam teka teki ..hari ni teka gambar yang telah di separuhkan..haha..

Gambar apakah ini??
Segmen tutup kul 10.00 PM hari ini juga..haha..cepat cepat

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

14 comments

  1. Kuih karipap.. kih kih kih kih

  2. sosej kot

  3. roti bombay..

  4. Macam teddy bear je..hehehee
    Konpom salah :>)

  5. hahaha takde klu langsung dalam otak ni.. haihhh =_=

  6. hihihi..cam menatang dalam air pon ade..hihi..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *