Menu Tutup

Segmen Sepantas Kilat | Senang Mudah Cuma Perlu Fikir Sikit


Asyik baca2 entry je kan..apa kata malam ni kita layan happy2 sikit.Jom sertai Segmen aku yang sepantas kilat ini.Senang dan mudah..
Syarat2nya
1-Tak perlu buat entry atau letak banner/header ( siapa buat entry di kira batal haha )
2-Tak payah nak tag2 sapa2..
3-Cuma perlu jawab teka teki ini..jawapan tulis kat komen..ok..mudah je kan..cuma perlu fikir je.

Soalannya Teka Teki Yang Senang Je Ni
1-Antara penyu dan telur mana boleh makan?
2-Kalau kita tikam org sampai mati, selain keluar darah, keluar apa?

Siapa teka betul di kira pemenang..kalau tak ada yang betul 2 ,yang betul 1..siapa yang terpantas jawab ..atau mana yang boleh laa..
Pemenang aku akan buat entry Promosi Khas..amacam ada berani nak cuba..

SEGMEN 1 JAM ni..9.45 MALAM TAMAT..

15 Comments

  1. nashanadz

    ok utk 1.. penyu or telur? mestila penyu.. telur mane ade mulut nak makan beb.. kui3.. telur dimakan.. penyu makan.. so kalau salah jawapan ni, nampak benor nipunye 😛

    yang kedua : laaa.. da tikam orang sampai mati, mestila kuar TV, kuar suratkhabar, kuar kat mana2 berita.. kira agak glamour jugak la huk3

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *