Breaking News
Home » Uncategorized » Segmen Sepantas Kilat | Benda Apakah Ini?

Segmen Sepantas Kilat | Benda Apakah Ini?

Jom sekali lagi kita santai2 segmen pantas ni..mudah dan cepat haha..macam biasa tak payah buat entry..jawapan tulis kan komen entry ni..pemenang di kira siapa betul..kalau ramai yang betul..paling awal bagi jawapan di kira menang..

SOALAN SENANG Je..GAMBAR APAKAH INI?

Senang je kan jawapan dia..sekali pandang je dah tahu..macam biasa pemenang akan di promosi dalam entry selepas ni..ok cepat cepat..

SEGMEN TUTUP JAM 10.30 malam ini juga..( jawapan anda di siarkan selepas tamat segmen )

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

11 comments

  1. walaupun senang, aku x nampak ape benda tu.. cooler laptop ke ?

  2. hehehe.. sj rasa tu modem streamyx yang asyik wat masalah je tu .. hehehehe

  3. nampak mcm decoder ouh..haha

  4. mcm blakang monitor or tv je..

    eheh

  5. ape tu kiz? speaker? piano? Eh entoh le.. kiwi tak leh teka la

  6. DVD kot…kih kih

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *