Breaking News
Home » Santai » Segalanya Dah Selesai

Segalanya Dah Selesai

Syukur segalanya dah selesai.Selamat balik selamat pulang dari urusan bertunang adik aku kat Port Dickson.Walaupun memenatkan tapi oklah sebab dapat melepaskan rindu pada ombak…haha.Jadi lepas ni boleh layan bola pula.Negeri Sembilan lawan Kelantan Piala Sumbangsih..
Cerita pasal bola ini mungkin bukan kaki bola rasa satu entri yang membosankan,tapi bagi kaki bola memang sesuatu yang menyeronokkan.Ok apa dari melayan entri sensasi artis dan cerita politik yang tak ada kesudahan.Lagi teruk kalau layan pornokan..haha..minta dijauhkan.Cuma apa yang aku nak tekankan kat sini walau pasukan mana pun yang kita sokong,semangat kesukanan itu sangat perlu.Bagi aku walaupun mengharapkan kemanangan Negeri Sembilan ,sebab aku orang Negeri Sembilan.Kalau aku orang Kelantan dah tentu aku sokong Kelantan..tapi yang penting kemajuan bolasepak negara memang aku harapkan.
Yang kat stadium tu tak perlu emosi melampau,tak perlu ada provokasi nanti yang susah diri sendiri.Tak mahu jadi macam lepas-lepas,setiap kali ada perlawanan penting mesti akan timbul yang bukan-bukan.Ok jom layan bola haha.

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

5 comments

  1. Azhafizah[フィザ]

    alhamdulillah dah settle satu urusan.lega kan..bestlah dapat jumpe ombak rindu..pasni jgn merindu kat ombak lak :p fiza layan bola ikut mood.hehe..ado nismilan ni..layan yo..harap jang monang laie lah..

  2. apo yg ponting hoben jang hoben..

  3. Dah selesai satu? tunggu kenduri kawin pulak ya? alhamdulillah..tengah layan bola gak ni..

  4. gomo klate gomo. erk. larik!!

  5. terima kasih brtandang ke rumah sy ritu…. :)alhamdulillah slesai sume… 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *