Breaking News
Home » Motivasi » Segalanya Akan Kembali Kepada Kita

Segalanya Akan Kembali Kepada Kita

Assalammualaikum.. apa pula cerita hari ini.Pening dah aku perah-perah otak..idea tu ada..nak jadikan cerita tu yang payah..haha..tapi usaha pasti jaya..Jadi lahirlah entri yang bertajuk Seganya akan kembali kepada kita..haha ( dah macam buat album lagu pula )

Nak kenakan pada tajuk senang je apa yang nak aku sampaikan..kalau usaha kita berjaya,kalau malas kita gagal,kalau buat baik dapat baik..buat jahat dibalas jahat dan macam-macam lah yang berlawanan..positif lawan negetif..Jadi boleh ler di adaptasikan dalam blogging..macam mana? fikirlah..kalau rajin fikir..kita dapat idea..lebih kuranglah..

ingat-ingatkan ini :
Hiduplah Sesuka hatimu,Sesungguhnya kamu pasti mati. Cintai siapa saja yang kamu senangi, Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya. Lakukan apa saja yang kamu kehendaki, Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya..




Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

3 comments

  1. yay!
    terhasil sebuah entri ye
    hihihi
    epi la dlm hidup =]

  2. perghh kata-kata yang sungguh mendalam maksudnya.. hehe

  3. what you give u get back bro…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *