Breaking News
Home » Motivasi » Secebis Kisah Buat Renungan

Secebis Kisah Buat Renungan

Motivasi

Kisah Motivasi , Kisah Dan Tauladan | Al-kisah bermula..take one ,part two..action.!!!
Isteri : Cekodok bang..
Suami : Cekodok lagi..lain tak ada ke?
Isteri :Apa nak buat,stok pisang banyak,tak buat nanti membazir.
Suami : asyik-asyik cekodok..cekodok..cekodok..!!
Isteri : Makan je la..banyak komplen pulak.Cuba makan cekodok ini sambil bayangkan abang berada kat tengah hutan ..dah 3 hari tiga malam tak makan..macam mana?

Cuttttttttt..!!

Sisipan Bawah : bersyukur dengan apa yang kita ada..masih ramai lagi yang tak dapat makan dan lebih susah dari kita..rezeki dari Allah..terima seadanya..Banyak komplen nanti..kalau kena tarik rezeki..padan muka.

Ayat 7 Surah Ibrahim pun ada ingatkan

Dan (ingatlah) ketika Tuhan kamu memberitahu: Demi sesungguhnya! Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambahi nikmatKu kepada kamu dan demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azabKu amatlah keras.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

9 comments

  1. kodok pisang..kih kih kih.. den sarpan makn tu la td.. kih kih..lempeng pg esok la plak..

  2. cekodok pon cekodok lah.. 😛

  3. tapi kan bro.myb bini dye boleh pelbagaikan pisang tu,jd lempeng ke.pengat pisang ke,goreng pisang ke.kek pisang ke.so takde lah bosan sgt laki dye.hehehe

  4. short yet nice..tazkirah pg..thanks~

  5. takpe,,hari pisang tanduk,esok pisang import, lusa pisang kg…
    ^.^

  6. hehe dah kawen nanti tau la camne idop berumahtangga – cakap pd diri sendiri 🙂

  7. tahu xpe..hehe..tp kalo asyik tu je..sume org pun boring gak kiz..rasanya diorang kat africa tu pun dag jemu..huhu..tp terpakse..dah rezki..:)

  8. cekodok oh cekodok! janji enak di makan begitu sja..hee

  9. kalau sesat dalam hutan tiga hari…bukan cekodok jer…kodok pun makan..huhuh

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *