Home » Santai » Satu Tak Cukup .. Dua Aku Yang Macam Nak Menangkup

Satu Tak Cukup .. Dua Aku Yang Macam Nak Menangkup

As salam.. senangnya dalam hati.. kalau beristeri dua..terasa dunia ana yang punya.. ucehh..keluar mukadimah dengan lirik lagu Madu Tiga.Opss..jangan betulkan screen PC atau Laptop anda..aku bukan kahwin dua beb.. yang satu tu pun leh sesak belum tentu lepas ujian nak tambah lagi eh..
Pasal ni haa..sejak dua menjak ni..betapa terasa sangat aku tak cukup masa.Kalau boleh nak masa tu bergerak perlahan agar banyak perkara aku boleh buat..betul-betul tinggi punya imaginasi..cerita kartun bolehlah.Memang sekarang aku tak mampu nak update blog secara aktif macam dulu.Sebab sekarang masa aku penuh dengan kerja update urusan kerja..Sebab tu sekarang blog aku ni dah berubah sikit dengan banyaknya entri yang menjurus kepada trafik dari enjin carian je..apa orang kata tu..ermm ISO ..ehh bukan.. ISA ..itu lagi le bukan.. SEO haaa..ni baru betul..bukan apa nak kekalkan ranking je..haha..
Dan yang paling aku pening adalah.. blog yang lagi satu tu pun payah nak update walaupun hanya sekadar blog info..blog ni lah.. www.ohsensasi.net . Pada hal paling senang sebab hanya perlu cari info terbaru dan adjust sikit agar jadi unik sikit.Tu pun tak terbuat sebab tak ada masa..
Namun sesibuk mana pun urusan dunia.. 5 perkara tu kena utamakan juga.. kan kan kan.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

4 comments

  1. macam tu jugaklah dgn kak pah ni kiz….. sibuk dan jugak buat-buat sibuk…heeeee

  2. tak mengapa.
    blog ni sampingan je 🙂

  3. Azhafizah[フィザ]

    samalah..tak terkejar nak update blog lain..takpe2 buat yang lagi penting.uruskan satu satu ^__^

  4. biasa la tu..kadang free memanjang kadang tak terkejar.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *