Home » Santai » Satu Lagi Nikmat

Satu Lagi Nikmat

Assalammualaikum semua.Aduh betapa berat betul jari ini nak mengupdate..haha.Minta maaf jika hanya cerita lama yang di sajikan..hehe.(bajet orang datang nak baca entri laa tu).Tapi aku yakin mesti nak bacakan..haha.Puas dah aku pujuk rayu agar aku rajin mengupdate..tapi dia tak makan pujuk rayu laa..haha.

Hari ini cuaca agak redup..sejuk je.Masa puasa ini bila cuaca redup pasti buat kita kurang letih.Kurang sikit kita kehilangan air akibat cuaca panas melampau.Lebih-lebih lagi macam aku ni yang kekadang kena buat rondaan atau lawatan ladang..cuaca panas memang betul2 menguji ketahanan fizikal dan mental..tapi itulah cabaran yang perlu di hadapi..sabar.

Sebenarnya cuaca redup ini adalah salah satu lagi nikmat yang kita perolehi dalam kita melalui hari berpuasa ini.Harap cuaca begini akan berterusan..haha.Apa apa pun selamat berpuasa..nak terjah bazar jap tengok ada tak lagi kuih badak berendam..semalam tak der..kalau hari ni tak ada gak..aku je yang jual esok..haha

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

9 comments

  1. hehe, reti buat ke?? XD

    p/s : lau jual mesti untung :p

  2. cuaca redup dah nikmat.. hujan lagi nikmat.. zzzzzzz

  3. redup senja diselubungi megaa..namun gelap gelita…hujan gerimis..insan menangis..

  4. engko nikmat r kiz..kitaorang sini cuaca melampau..hehe….owh kuih ni ade kat tmpat aku..haha..hadoi..

  5. ahaha,jual tp confirm sendiri yang habiskan,.

  6. betul2..2/3 hari ni asyik sjuk je..cuaca pn tenang..x pnas sgt..

  7. hahahah demi nak memujuk hati sendiri supaya dapat rasa kuih badak berendam tuh..

    a’a kalau berpuasa cuaca cam kat genting highland kan best heehhe..

  8. pg bazar tu nanti. carikkan saya kuih pelita sekali ye.. tau..haaa. ngn murtabak. tau tau tau!

  9. slamat berbuka..=))

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *