Breaking News
Home » Berita » Santau Katak Inilah Dunia

Santau Katak Inilah Dunia

santau katak puru

Salam semua..ni preview dari Harian Metro hari ni….5 anggota polis terkena santau puru. Mereka mendakwa diserang secara mistik oleh dalang sindiket mencuri motosikal..macam mana tu ehh..!!
Salah seorang dari mereka diserang dengan santau katak puru yang mana menyebabkan perut mereka buncit dan keras seolah olah berisi pasir..macam macam dunia sekarang…!!
Apakah sebab manusia tergamak sebegini rupa..awas..kita yang biasa2 ni pun leh kena tau kalau ada yang sakit hati dengan kita..harap2 kita dijauhkan dari perkara2 begini..sihir yang memusnahkan..!!
Jadi aku ada nak kongsikan sesuatu dengan korang dan leh amalkan..insyaallah kita di lindungi..

doa
Kredit doa diatas  untuk blog sahabat http://amalan-doa-mustajab.blogspot.com
Ayat diatas hendaklah dibaca 3 kali dalam apa jua perkara yang kita lakukan..keluar/masuk rumah..naik kenderaan..makan..minum dan apa jua yang difikirkan perlu..insyaallah..Semoga kita sentiasa dalam perlindungan Allah..
(perut aku naik bukan sebab kena santau tapi kena sumpahan lemak tepu) sapa ada petua eh..hahaha

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

10 comments

  1. sumpahan lemak tepu? hehehe.
    try minum teh o tiap2 pagi secawan n sebelum tidur minum madu satu sudu. try la.. ni, aku bce kt majalah+internet+cousin aku bg taw.. =)

  2. @nohfee hahaha terkena sumpahan..tq untuk petua tu..

  3. mak aih
    santau katak puru pun ada
    adess
    dunia skrg walaupun dah moden tapi ilmu2 sihir nih masih banyak manusia amalkan

    P/S : Hikayat Merong Mahawangsa Nih Main – Main Lah Dengan Aku! Kenapa Aku Tak Jemu Menonton Filem P.Ramlee?

  4. macam-macam.. semoga kita semua dilindungi daripada perbuatan sihir dan menyekutukan Allah

  5. kiz..santau lemak tepu tu..kena jumpa ‘pak rozmey’ tapi ada pengerasnya lah…hehehee..

  6. takut tol la kat dunia zaman skg ni,haish 😉

  7. bahaya sekrang, kena byk berdoa kalau keluar.polis kena belajar santau jg kot.hehe

  8. sumpahan lemak tepu ubatnyer puasa sunat banyak2… sumpahan dosa pon hilang he3

  9. tudiah aih!! takmau.. takmau kena santau… baca pendiding banyak2..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *