Breaking News
Home » Santai (page 57)

Santai

Tribute To My Friends

Kali ni aku sesaja nak publish gambar gambar kenangan rakan2 yang sama2 sekolah dulu..bukan apa terasa rindu lak pada korang dan zaman2 gila gila remaja dulu..hahaha.mana yang ada je ni aku publish..banyak lagi tapi tak larat nak letak semua..hehe mana yang tak ada dalam gambar tu minta maaf laa bebanyak..walaupun tak der sini korang tetap di hati..( tak leh nak …

Read More »

Ada Apa Dengan Pisang Berbuah Dua Kali

pisang berbuah dua kali

Peribahasa melayu ada menyebut.. jangan sampai pisang berbuah dua kali. Tapi kali ni aku siarkan pengalaman sendiri wakil kami di Lembah Klang mengenai pisang gak, tapi pisang berbuah di batang.. Perkara ni berlaku atau pun disedari pada 14/10/2010 di Kg Sungai Sireh , Tanjung karang semasa beliau pergi kebelakang rumah untuk mengambil daun pisang.. Setiap yang berlaku itu adalah untuk …

Read More »

Negeri Sembilan Akhirnya Ke Bukit Jalil

yeah..pertama aku nak ucapkan tahniah kepada team N9 atas kejayaan melangkah ke Final Piala Malaysia buat kali ke2 berturut turut. Memang dari awak hatiku berdetik yang mengatakan n9 akan ke final walaupun perlawanan pertama n9 kalah 0-1 di Paroi. Namun atas kejayaan menewaskan Johor FC 2-0 di Pasir Gudang aggregat 2-1 cukup untuk kejayaan ke final. Tahniah juga kepada pasukan …

Read More »