Breaking News
Home » Santai (page 50)

Santai

Hari Minggu Aku Jadi Mr Mama

Nur Iman Amina pun dah layan blog.. Selamat bercuti kepada yang cuti..yang tak cuti tu kerja lah ye..ermm hari ni aktiviti hujung minggu cuma duduk layan anak anak je.Nampaknya hari ni aku kena jadi Mr.Mama.Banyak kerja rumah yang tergendala yang perlu di settlekan ni.. Tugas utama hari ni menjaga baby bongsu Nur Iman Amina.Full time la ni.Ibunya pula sibuk buat …

Read More »

Promosi Rakan Rakan Pun Salah Ke ??

Termenung sejenak.Cuba fikir silapnya.Tapi aku tak kisah pun.Memang adat dunia.Tak semua orang akan suka apa yang kita buat.Mungkin aku ni tak sehebat mereka.Tak femes macam mereka..( femes sangat ke mereka? )..Apa apa pun terima kasihlah atas rasa tidak senang dengan apa yang aku buat.. mungkin anda tertanya tanya eh..kenapa? promosi apa? sapa yang tak suka? hahaha..adalah tadi aku buka FB..ada …

Read More »

Kipas Kuat Sikit

Bila nak sesuatu mulalah tergesel gesel macam kucing nak minta makan.Mengiau ngiau selagi tak dapat.Tapi awas..silap langkah nanti kena penyepak..tersandar di situ..hehe Bukan apa,janganlah hanya nakkan impian kita tercapai dengan cepat sanggup menjadi kaki kipas yang anginnya macam taufan.Habis semua orang kat sekeliling tercampak.Tak baik woo…budaya kipas mengipas ni.kalau nak mengipas sangat pi jual satay..dapat mengipas hari hari.. Kata orang …

Read More »

Biar Susah Dahulu

Dalam kita menjalankan tugas seharian pasti kita nak yang sempurna.Walaupun kita terkejar kejar dan main lumba lari dengan masa tapi kualiti setiap kerja itu perlu di utamakan.Biar sesukar mana pun kalau dah itu memang tugas kita perlu juga di uruskan sebaiknya. Sebaiknya biarlah dimulakan dengan langkah pertama yang penting dengan nama Allah..Biarlah ikut langkah demi langkah.Jangan nak pintas pintas nanti …

Read More »

Setiap Bulan Aku Pegang Duit Hampir 250 ribu

Ini duit..kenal tak? haha Percaya ke tak eh..setiap bulan aku pegang duit hampir RM250 ribu.Bukan sikit sikit duit jumlahnya.Korang tak nak ke duit macam tu.Aku dah biasa sangat pegang duit yang banyak macam tu.Kadang kadang lebih lagi..hehe Ini Sampah..ehh Duit gak dalam plastik..hampir 250 ribu ni Nampak tak gambar tu..sebab terlalu banyak aku bungkus je dalam palstik.nak simpan dompet mana …

Read More »

Orang Menang Selalu Mencari Jalan ..Orang Kalah Selalu Mencari Alasan

Kalau buat kerja sambil lewa macam mana nak berjaya.. Usaha Doa Tawakal Salam semua..panjang la pula tajuk post ni..sebab aku ni tak pandai nak pintas pintas ni.Panjang pun panjanglah janji tajuk.Bagaimana pencapaian hidup anda selama ini adakah anda puashati? selalunya manusia mana ada puaskan..terpulanglah tepuk dada tanya iman.. Berbalik kepada tajuk,macam biasalah orang yang berjaya ini pasti akan terus mencari …

Read More »