Breaking News
Home » Santai (page 18)

Santai

Dua Hari Yang Memenatkan

As Salam… kembali semula dengan entri yang bukan SEO..haha.Bukan apakan sejak dua menjak ni aku jarang dapat luangkan masa untuk update blog sebab banyak hal yang hendak di urus dan kena hadiri.Jadi untuk menampung dan menampal kebocoran kehadiran pengunjung terpaksalah publish entri SEO banyak-banyak..Sekurang-kurangnya dapat gak elakkan blog bersawangkan. Hari Sabtu kena hadiri kursus ICT.. dan salah satu modul masa …

Read More »

Baru Ada Lega Sikit

As Salam.. baru berkesempatan nak mengupdate blog eh..memang betul-betul sibuk.Apa-apa pun terima kasih kepada sahabat-sahabat blogger yang masih sudi melawat walaupun cerita dah basi..haha..Namun esok akan kembali sibuk dan hilang kelegaan..ketat ..ketat ( dah macam e-novel sayang cikgu ketat-ketat oleh blogger Rafina Mimi ).. Esok ada kursus IT anjuran belia MBFM ..kena attend tu..memang confirm sehari suntuk..Hari minggu kena join …

Read More »

Mengejar Dikejar

As Salam semua.Nampaknya makin jarang dapat menjengok blog sekarang.Sekarang terpaksa mengejar dan dikejar oleh masa.Semua ni sejak memegang jawatan setiausaha persatuan belia felda ni..haha.Mana nak settle kerja ..mana nak urus persatuan..tapi semua itu adalah cabaran.Yeah..cabaran itu banyak memberi pengalaman..dan pengalaman itu mendewasakan..kih kih..( terasa semakin tua lak bila makin banyak pengalaman ). Walau apa pun..setiap apa yang tugas yang kita …

Read More »

Tahniah Jiejah .. i`m Sorry..hehe

Tahniah Jiejah..dah selamat pun ekau bersanding yo.. meraso eh jadi rajo sehari..dengan ini juga patik nak mohon maaf kek rajo sehari ni sebab tak dapek nak menghadirkan diri diatas sebab-sebab yang tak dapat dielakan..dah cuba dah tapi terlanggar gak sebab-sebab tu.. Apa-apa pun semoga terus berbahagia.. dapek nengok gambar yo..memang meriah..

Read More »

Bangga Jugalah

As Salam semua.. baru kembali dari bertapa kerana terlalu banyak urusan rasmi yang perlu dibereskan.Nak buat macam mana dah tugas,dan tugas itu adalah amanah..amanah perlu dipikul dengan sebaiknya.Dan yang paling ketara graf lalulintas agak merudum kalau tak update entri…haha..tak perlah..kayuh perlahan-lahan. Cuma dalam sehari dua ini aku agak tertarik untuk mengikuti perkembangan LTDL 2012 yang sedang berlangsung sekarang.Bukan apa cuma …

Read More »

Memang Gagal Sepenuhnya

As Salam.. apa kata kali ini kita santai-santai sambil layan video yang memang betul-betul gagal tahap frust menonggeng ni.Bola tak masuk tapi pemain yang masuk gol.Agak-agak apalah perasaan dia dan rakan-rakan dia eh..jom layan. video ini merupakan perlawanan kelab Flamengo vs Vasco Da Gama di Brazil.

Read More »