Home » Uncategorized » Santai – Terkenang Semasa Dulu.

Santai – Terkenang Semasa Dulu.

Salam semua..sesuatu yang klasik..nostalgia..kadang2 mampun meruntun jiwa..hahaha..( tak bleh tahan punya statement )..Nampak tak gambar atas tu..tahu tak gambar tu masa bila?? korang nampak tak aku yang mana satu..?? kalau korang kata nampak memanglah tipu…haha sebab aku sendiri pun dah tak tahu mana aku..lagi satu gambar tu tak jelas sangat..gambar tu..biasalah kamera zaman dulu..
adalah gambar paling membuat aku ingin kembali ke zaman Jamal abdillah mula2 menyanyi dulu..haha..
Tu la gambar masa sekolah tadika dulu..tahun 1982 ermm dah 28 tahun tu…aisyeh lama tu..tengok gambar cikgu2 tu..rambut pun fesyen kembang2 lagi tu..klasik nasional tu..
Amacam..dah lama2 belek..dah leh cam ke aku..?? lupakan je laa..keje sia sia..!!

Korang ada ke gambar klasik cam ni…?? buat2 laa n3 leh aku skodeng skodeng..!!sambil layan gambar lama ..layan sket lagu ni..saja2 rilex2 kan minda..

P/s – weh sokong team Malaysia Dalam Piala Suzuki AFF ..jangan asyik ngan EPL je..sapa nak sokong lagi kalau bukan kita..orang Malaysia.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

9 comments

  1. geli hati kalau tgk gambar lama..anak2 asyik gelak kan jer…haaaaahaaa..

  2. Kenangan yang terindah.. 😉

  3. @Sharifah nor kenapa eh kena gelak?? huhu..mesti ada something eh…kan kak.

  4. @ZWAN SABRImacam tajuk lagu samsons je

  5. wah..lama tu..kenangan tu..walaupun xnmpak rupa..hehe 🙂

  6. sekali tengok macam kenal je yang mana…tapi 2 kali tengok tak berapa nak kenal plok…tapi bila tengok lagi dan lagi dan lagi..terus tak nampak2..
    kecik sangat kalu besar sikit tu ok jugak…hehehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *