Home » Uncategorized » Santai Ramadan | Sup GearBox ..Menjadi Ke Tak Ni.. haha

Santai Ramadan | Sup GearBox ..Menjadi Ke Tak Ni.. haha

Salam Ramadan buat semua yang tengah menunggu waktu berbuka.Dah siap ke juadah hari ini? Yang ada masa dan berkemahiran tu boleh ler buat sendiri juadah..yang masa tak ada masa tu jom lah pi tunjuk-tunjuk kat bazar sana tu.Apa-apa pun janji leh berbuka beb..

Gambar Hakmilik Myresepi.com

Hari ini sesaja nak ubah selera sikit masa berbuka..haha.Hari ini aku suruh isteri masak sup..tapi tak mahu sup ayam dengan daging yang macam biasa dia buat tu..tapi nak buat sup gear box…haha..macam-macam lak selera bulan puasa ni..hehe..aku masak tak banyak laa..untuk 3 orang je..banyak-banyak sapa nak makan..kan membazir namanya tu.

Kalau nak buat sup gear box leh tengok resepi kat sini..tapi isteri aku tak ikut sangat resepi tu..dia kata dia buat sup ikut citarasa dia…mesti terangkat juadah puasa hari ini..kalau dah sup gear box..maknanya nasi menjadi pilihan utama..Ermm tapi menjadi ke tak sup ni..haha.Jadi tak jadi masa berbuka nanti cerita..Selamat berpuasa,berbuka dan beramal buat semua..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

8 comments

  1. x reti la nak makan macam mana sup gearbox ni tapi suami akak suka..maklum le ore kelate..kat kelate memang femes la sup gearbox ni..

  2. perghh sup gearbox tuu.. panas memang kaw la 😀

  3. Atiqah Sa'ahiry

    sedpp..jap g azan..pas tu buka..wee

  4. Mohammed Faizal

    huhu..sedap gile. selamat berbuka dengan sup gearbox masakan sendiri

  5. fuhhh melelh ayaq lioq….hahaha…pekena sup gearbox memang terangkat punyalah:)

  6. my feveret tu bro!!!

  7. sedapnya…

  8. sedap sup gearbox ni bro…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *