Breaking News
Home » Uncategorized » Santai Ramadan | Jom Berbuka Dengan Mercun Dan Bunga Api

Santai Ramadan | Jom Berbuka Dengan Mercun Dan Bunga Api

Mari dekat..mari dekat..mercun bang bong bang..bunga api berwarna warni..haa..amacam ada best ke berbuka puasa denagn bunga api? Banyak syok woo kalau berbuka puasa dengan bunga api dan mercun.Kenapa aku kata syok..sebab kalau tak syok takkan ada yang jual kat bazar Ramadan.Kalau dah jual kat bazar mesti boleh makankan bunga api dan mercun tu..lagi pun dia kat sebelah meja kuih2 je aku tengok…ada sapa- sapa pernah berbuka dengan mercun dan bunga api?

Inilah secebis kisah yang dapat aku paparkan sepanjang aku bazarwalking tadi.Ada ke orang sibuk jual juadah ada pula terselit mercun dan bunga api sekali.Orang tua mungkin tak beli laa..tapi macam mana anak-anak kecil yang ikut sama tu..mesti tergoda punya.Silap2 ada yang menangis tak berlagu minta nak beli..ini boleh mendatangkan mood mencari juadah hilang..haha.Kalau iye pun nak jual cari le port lain..

Misi untuk mencari badak ..0pps badak berendam @ kolopong masih gagal lagi..mungkin aku sedikit terlewat.Sebab banyak warung yang aku tanya cakap baru je habis..apa apa pun selamat berbuka puasa..elakkan anak anda dan anda sekali dari main mercun..haha

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

6 comments

  1. bazar ramadhan ado jual mercun ? gile otai. haha

  2. cari kuih sopang tk do ko? kih kih kih

  3. hehe, berani woo… XD

    p/s : baru 2 hari lepas makan, moreh kat surau 🙂

  4. haha…ni mesti new idea punya penjual..mknan x laku cukup lah mercun aje..haha…

  5. kyra nak mercun+duit raya hahaha 😀

    lama xmai jenguk huhuhu

  6. bukan budak2 saja yang beli mercun tu..bapak budak pun ikut sama…aduhh…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *