Menu Tutup

Santai Ramadan | Jadilah Contoh Yang Baik

Assalammualaikum..bersua kembali di arena maya..keh keh..mood ramadan yang redup kat sini..kat tempat korang aku tak tahu laa..panas terik kot.Kat sini sejak hari pertama puasa cuaca redup kekadang mendung di selang seli dengan hujan.Ermmm cukup segar dan kurang meletihkan berpuasa dalam keadaan macam ni.Alhamdulillah.

Petang ni lupakan pasal bazar seketika..sebab aku tak pergi kerana isteri dah masakkan ayam goreng berempah..best layan punya masa buka nanti..oklah..pernah jumpa pepatah ni..bapa borek anak rintik..macam mana bapa macam tulah anak lebih kurang maksudnya lah.Kekadang ada benarnya..anak jadikan kita idola mereka.Apa yang kita buat pasti dia akan memerhati.Kalau perkara itu perkara baik..baiklah jadinya..kalau perkara yang tak elok..sendiri mahu ingatlah kan..

Macam yang aku baca kat Metro tadi,anak tolong suntikkan dadah untuk bapa..kiranya anak ini di latih untuk membantu ayahnya menyuntik dadah bagi pihak ayah.Ermm aku gerenti kalau dia terus macam ni..silap-silap anak ini sendiri akan turut serta menyuntik diri sendiri..macam-macam..memang tak masuk akal lah kerja-kerja yang macam ni..ok selamat berpuasa dan berbuka..Selamat beramal.

9 Comments

  1. Syuxer

    tolong suntik dadah kat bapa dia..alangkah baiknya sikap dia hahahah..baik tak bertempat tuh..huhu..

    ajar dia camtuh,konfirm anak dia pun akan terikut sama punya…hehe

  2. Aida Omar

    Ayam goreng berempah.. sedap nye..

    a’ah tadi pun ada baca berita tu. apa nak jadi lah bapak nye kan pi suh anak plak suntik dadah kat dia..

    dunia dah terbalik skrg nie.. akhir zaman. hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *