Menu Tutup

Santai Ramadan | Hari Ini Aku Kecewa Lagi

Nampaknya gagal lagi hari ini.Tak derlah gagal sangat pun,cuma gagal aku nak menangkap badak2 yang ada kat bazar ramadan tu.Masuk hari ni dah hari ke3 aku terlepas badak-badak tu.Hahaha.Macam biasa,tak dapat badak aku cari ayam je..goreng pun sodap.

Tapi tu yang aku pelik kenapa tahun ni orang tak ada jual.Adakah badak-badak dah semakin pupus.Atau tiadakah lagi air untuk berendam.Memang menjadi tanda tanya.

Misi Yang Belum Berjaya..
Esok kena cari gak kueh ni..

Apa-apa pun tak kisahlah.Misi akan bersambung esok untuk mencari dan menyelamat badak-badak itu..haha.Kalau tak ada juga esok kenalah telefon mak suruh buat badak..kah kah..Orang rumah tak tahu buat ler..dia tahu buat kuih badak bersantai je..yang berendam tak tahu..oklah..selamat berpuasa dan berbuka puasa.Tak kira berbuka makan apapun pastikan jangan berlebih sangat makan tu..nanti terbaring macam badak lak..haha..

14 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *