Breaking News
Home » Uncategorized » Santai Ramadan | Hari Ini Aku Kecewa Lagi

Santai Ramadan | Hari Ini Aku Kecewa Lagi

Nampaknya gagal lagi hari ini.Tak derlah gagal sangat pun,cuma gagal aku nak menangkap badak2 yang ada kat bazar ramadan tu.Masuk hari ni dah hari ke3 aku terlepas badak-badak tu.Hahaha.Macam biasa,tak dapat badak aku cari ayam je..goreng pun sodap.

Tapi tu yang aku pelik kenapa tahun ni orang tak ada jual.Adakah badak-badak dah semakin pupus.Atau tiadakah lagi air untuk berendam.Memang menjadi tanda tanya.

Misi Yang Belum Berjaya..
Esok kena cari gak kueh ni..

Apa-apa pun tak kisahlah.Misi akan bersambung esok untuk mencari dan menyelamat badak-badak itu..haha.Kalau tak ada juga esok kenalah telefon mak suruh buat badak..kah kah..Orang rumah tak tahu buat ler..dia tahu buat kuih badak bersantai je..yang berendam tak tahu..oklah..selamat berpuasa dan berbuka puasa.Tak kira berbuka makan apapun pastikan jangan berlebih sangat makan tu..nanti terbaring macam badak lak..haha..

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

14 comments

  1. hehe, kat bazar ganu ada tadi XD

  2. ekau cari kuih badak boghondam ngan kuih sopang ko ni…kih kih kih..

  3. hahahah ambek badak sekor,celur dia dngan air kueh tuh..jadilah cam badak ori

    makan pun x abis hahahah

  4. kesiann. moga dapat esok! hehe

  5. ramadhan sebulan ler.. cari la next time.. 🙂

  6. badak berendam..

    dengar cerita, kueh badak berendam paling sedap dan paling banyak kat zoo..

    cuba try tgk.

  7. hahahahahah. siannya. meh la saya buatkan. bak alamat. nanti sy post

  8. badak ? ape tu kiz ?

  9. kuih badak berendam ke?? hahhaha.. sedap x?? x pernah jumpa pon… huhuhuhu

  10. hahaha.kuih badak berendam rupanya..tak pernah lak ZouL makan kueh tersebut

  11. haha,,badak berendam sedap kalau dapat yang pior,, hmm,,nanti mengidam plak kang.

  12. itu ke kuih badak berendam? serius x pernah rasa dan tgk…

  13. rara pinkmafia

    heheheh bro suke cucur badak eh bro.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *