Breaking News
Home » Uncategorized » Sana Sini Yusry Dan Lisa Surihani Layan Je

Sana Sini Yusry Dan Lisa Surihani Layan Je

As Salam..berpeluang lagi kita bertemu hari jumaat yang penuh berkat.Jadi kalau dah hari jumaat tu,yang lelaki faham-faham sudahlah.Jom berkumpul di masjid.Sejak semalam kalau kepada yang kaki blogwalking atau pun para pelayar dunia maya pasti akan jumpa cerita perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani…cerita tentang pernikahan Yusry dan Lisa dan yang paling menjadi tumpuan adalah gambar pernikahan atau perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani.
Aku tak der lah nak tempek gambar atau nak cerita tentang perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani secara khusus sebab dah banyak entri yang cerita macam tu.Cuma begitulahkan,kalau dah dikenali orang,setiap apa yang berlaku kepada kita pasti menjadi tumpuan.Bukan bab nikah kahwin je..sampai jika meninggal pun pasti akan cepat tersebar..ok itu bab-bab yang baik-baik kan.
Tapi macam mana pula hal keburukan..memang sah jugalah akan cepat tersebar.Jadi sesiapa yang rasa dia menjadi tumpuan atau popular tu pandai-pandailah bawa diri.Kerana setiap mata yang memandang akan cepat memantulkan kepada telinga yang menanti cerita tehangat..huhu..kepada yang rajin sebar pula..rasa-rasanya tak payah ler sebar luas-luas lagi..takut nanti aib sendiri pula yang tesebar..tak gitu.
Tahniah buat Yusry dan Lisa Surihani..sebab telah selamat dijabkabulkan semalam.. ijab dan kabuk itu yang wajibnya..semoga terus bahagia hingga akhir hayat..

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

6 comments

  1. emm betol2. sana sini org cite psal nikah yusry & lisa.

    🙂

  2. semoga xde lagi kata cerai from Yusry!

  3. memang suke tengok gambar orang kawin.^__^

  4. aku pon ada wat entri biaselah tuh. org popular semua org nk tgk. blogger kenalah jalankan tugas untuk buat entri.haha

  5. x de cite lain ke? tuan blog ni pun duk cite pasal lisa surihani ngan yusry gak..hehe

  6. tau xpe..bosan2…maira xminat sgat artis nie..

    jemput la..
    Ya Allah Beri Aku Kekuatan dan Ketabahan..Amin.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *