Home » Uncategorized » Sampai Sudah .. Home Sweet Home

Sampai Sudah .. Home Sweet Home

Akhirnya sampai juga dengan selamat.Syukur alhamdullillah.Sampai terus update..tapi agak selesa sikit sebab laju dengan streamyx..haha.Kalau kat rumah ni berukband simpan bawah katil je laa..

Cuma kat highway tadi aku rasa macam ada kat litar F1..Berdesup..mencanak laju eh kereta.Ingat bila 110 tu dah abis laju dah.Tapi bila ada yang potong selamba je..confirm dia orang pecut tahap 140 hingga 160.Pehh..terbaik tu..tapi bahayalah beb.Bukan kepada nyawa dia je,tapi nyawa orang lain juga.Tak per tak per..dah kena nanti baru dia orang rasa..

Oklah..kepala dah agak berat ni..perlu suntikan aroma teh ni..sebelum jejak jejak korang aku nak pekena dulu teh..sambil rehat rehat..

Check Also

Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah. Pihak PDRM telah …

10 comments

  1. alhamdulillah dah sampai jua bro..:)..dipersilakan minum teh

  2. home sweet home….:)
    140 hingga 160 mmg xsyg nyawa…fuh…

  3. kalau drive kt highway, dah 120 pun rasa mcm slow lagik. apesal ntah mula x sedar diri.hehe..biasa en suami yg sound, jgn lebih 100. adeh~

    Heart In A Cage
    .

  4. alhamdulillah dah selamat sampai.. 160 macam nak melayang je kereta. huhu

  5. caliph shuriken

    klau satu empat, satu enam keta rsa dh gegar2, huh…

  6. baru balik mana bro ? hehe

    papapn alhmdllah da smpai dgn selamatnya ­čÖé

  7. alhamdulillah da smpi..;)rehat2..

  8. selamat kembali ke rumah..:)

  9. kadang2 kita rasa kita dah laju dah tapi sebenarnya ada lagi yang laju dari kita… ­čÖé

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *