Menu Tutup

Sampai Sudah .. Home Sweet Home

Akhirnya sampai juga dengan selamat.Syukur alhamdullillah.Sampai terus update..tapi agak selesa sikit sebab laju dengan streamyx..haha.Kalau kat rumah ni berukband simpan bawah katil je laa..

Cuma kat highway tadi aku rasa macam ada kat litar F1..Berdesup..mencanak laju eh kereta.Ingat bila 110 tu dah abis laju dah.Tapi bila ada yang potong selamba je..confirm dia orang pecut tahap 140 hingga 160.Pehh..terbaik tu..tapi bahayalah beb.Bukan kepada nyawa dia je,tapi nyawa orang lain juga.Tak per tak per..dah kena nanti baru dia orang rasa..

Oklah..kepala dah agak berat ni..perlu suntikan aroma teh ni..sebelum jejak jejak korang aku nak pekena dulu teh..sambil rehat rehat..

10 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *