Breaking News
Home » Santai » Sahabat Ku Semua Janjilah Padaku

Sahabat Ku Semua Janjilah Padaku

Sahabat Ku Semua Janjilah Padaku. Dalam kehidupan selain dari keluarga sahabatlah yang paling rapat. Sahabatlah yang sering memahami dan kekadang sahabatlah yang melukai.

Sering ku dengar sahabat ketika ketawa mudah dicari tetapi sahabat dikala duka semua cabut lari. Tidak mengapa jika itulah rialiti. Namun aku percaya bukan semua yang suka mengkhianati..cuma yang ku pinta.. janjilah akan perkara ini untuk aku..

sahabat

Pertama ingati dan sertai aku dalam setiap doamu.
Kedua jika aku jatuh hulurkanlah tanganmu kepadaku.
Ketiga jika kegagalan itu dipihakku bantulah keluarkan aku dari belenggunya.
Dan bila jalan hidupku bengkok kau luruskanlah aku ke jalan yang benar.

Check Also

rahsia bulan kelahiran

Rahsia Bulan Kelahiran

Rahsia Bulan Kelahiran. Bilakah anda lahir ? adakah benar setiap bulan kelahiran itu mempunyai keistimewaan …

8 comments

  1. betul tu bro…sahabat ketawa ramai…bila dah susah sorang pun takder…jadi hang sahabat aku kan,,

  2. kita peng-yu… kih kih kih

  3. aminnn..betul tu ..sekarang sahabat juga yg kadang buat kita serba salah..

  4. aku lah sahabat setia kawan..cari lah aku jika perlu..huhu…sahabat selamanya kiz..;)

  5. sahabat selamanya..:)

  6. “sahabat sejati zmn skrg ni mane ada…kawan ramai la..nak2 pulak yg nak ajak buat bisness ada la..bila kita malas nk joint bisness ngan dia….terus dia buat tk kenal kita…”

  7. insyaAllah bro..aku pun harapkan yang sama pada ko 🙂

  8. kita bersahabat nak tak ?

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *