Menu Tutup

Road To Bukit Jalil | Sesak Giler Tu Beb

Assalamualaikum..jam 8 malam..ermm..baru je masuk susur ke Stadium Bukit Jalil..Macam biasa sesak tahap ultraman Taro..( selalu guna gaban je..tukar lak ).Nampaknya semangat lain macam kali ni.Dengan 85 ribu tiket habis di jual pasti stadium bergema malam ni.

Sekarang laluan memang tengah sesak..kereta memang tak leh nak bergerak ni..sabar je la.Namun semangat untuk sokong team Harimau Malaya tengah berkobar-kobar.Tak kisahlah lambat pun janji sampai.Dari jauh datang ni.N9 marii ni..haha.

Apa-apa pun selamat malam buat semua.Jalan dah semak ni..haha.Rasa macam nak mengaum..keh keh keh..Semoga semuanya berjalan lancar hari ni..yeah..Selamat blogging semua..selamat malam..

pstt: lapar nasik ni..jalan jem lak..keh keh

7 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *