Breaking News
Home » Santai » Rindu Rasanya

Rindu Rasanya

As salam, memang sukar nak memulakan sesuatu tapi nanti kalau dah mula pasti susah nak berhenti. Segalanya bergantung pada faktor masa dan segala ruang kesempatan walaupun sempit harus digunakan sebaiknya. Begitulah yang sedang aku cuba untuk kembali aktif berblog seperti zaman dulu-dulu.

Yeahhh.. aku rindu zaman blogwalking.. zaman entri santai yang aku tulis ikut bantai aku je. Zaman adanya macam-macam segmen..wahaha.. ya aku rindukan semua tu. Kekadang tertanya-tanya juga, masih ada ke rakan-rakan blogger yang ingat kat aku..maklumlah entri aku sekarang semua tentang sukan dan info semasa je. Mana ada yang minat dengan benda macam tu..kecuali pencari google..

AKU RINDU NAK MENULIS ENTRI SANTAI .. tak mahu berharap trafik yang melimpah dari google je..

sekadar tempelan.. bukan aku ni weii

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *