Home » Santai » ReUnion Hari Raya | Macam-Macam Ada

ReUnion Hari Raya | Macam-Macam Ada

Fuhh..selesai sudah Reunion hari raya kita orang.Ramai gak yang datang.Best-best.Bukan selalu dapat jumpa ramai-ramai ni.Maklumlah masing-masing dah ada keluarga dan kerjaya.Masa raya nilah peluang nak kumpulkan rakan-rakan.Reunion kali ini adalah yang ke 3 dan aku rasa paling ramai dapat di kumpulkan..hampir 30 keluarga..kalau campur anak-anak..penuh beb..meriah.

Bila dah kumpul ramai-ramai ni macam-macam ragam dapat lihat..haha..yer laa masa sekolah dulu lain sekarang dah lain..hehe..dulu slim sekarang dah bulat..dulu tegang..sekarang dah banyak kedut..kah kah ( oit kengkawan jangan marah kalau baca weii..haha ).Tapi itulah nikmat pertemuan.Memang segalanya bergembira.Insyaallah tahun depan leh jumpa lagi..hehe..!!

Check Also

kau aku kita raya

Sinopsis Kau Aku Kita Raya

Sinopsis Kau Aku Kita Raya. Pasti ramai yang masih ingat akan drama Kau Aku Kita …

9 comments

  1. Buat kat mane? Mesti happening….

  2. pergh reunion.. best gila jumpa masa raya.. lama dah x pi reunion

  3. pergh! tahun ni tak sempat, sebab tak dapat cuti T__T

  4. tahun ni tak dapat nak reunion raya sebab dah kene masuk blaja balik T_T

  5. wah..bukan main hpy lagi ko ah kiz..haha…tp syg aku x dpt sbb x blk kg..huhu..

  6. memang besttt . Tia pun happy sangat2 sebab kalau sebelum ni tak dapat jumpa sebab semua sibuk masa raya ni lah berabis lepas rindu 🙂

  7. reunion,,,best3x,,,ley jmp kwn2 lme

  8. Reunion memang best…tak sabar nak reunion dgn kawan2 sekolah dulu 🙂

  9. yuppp!! memang best giler dpt jumpa kembali geng2 lama..BH pun sempat join reunion ngan kengkawan semalam…:)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *