Breaking News
Home » Resepi » Resepi Aiskrim Pasu Bunga

Resepi Aiskrim Pasu Bunga

Resepi Aiskrim Pasu Bunga. Kalau ikut pada nama, pasti ramai yang akan bayangkan bentuk icecream yang seperti pasu bunga. Tapi kalau lihat memang sama macam pasu bunga. Kalau tidak pernah tengok memang tidak boleh beza. Cuba lihat seperti gambar dibawah. Apa yang anda nampak. Ada seperti aiskrim ke?

Aiskrim Pasu Bunga
Aiskrim atau Pasu Bunga ? – Gambar Lisa

Apa jawapan anda? Aiskrim atau pasu bunga? Jika jawapan anda aiskrim boleh terus baca sebab kita akan belajar resepinya, kalau jawapan pasu bunga bolehlah letak kat halaman dan hias halaman anda. Jom kita belajar cara membuat aiskrim pasu bunga dari resepi dibawah.

RESEPI AISKRIM PASU BUNGA

Bahan yang perlu anda sediakan untuk membuat icecream pasu bunga..
-Bekas cawan untuk letak Ais cream
-Ais Cream (terpulang la kalian nak letak rasa vanilla , tiramitsu, atau strawberry)
-5 keping Oreo yang telah dihancurkan  (Untuk taburan Atas )
-Pasu bunga ukuran kecil.. kalau besar punya banyak pula nak pakai bahan..
-Daun untuk hiasan.
Cara membuat Aiskrim Pasu Bunga
Masukkan ice cream dalam bekas plastik yang disediakan,tabur dengan oreo yang telah di hancurkan  pada atas ais krim tadi  . Letak sepucuk daun hiasan . Siap. Mudah je kan cara membuat ice cream pasu bunga ini.
Bila dah siap anda boleh lah menjamu selera dengan makan aiskrim dalam pasu. Sekian.. selamat mencuba.
Resepi aiskrim pasu bunga
Aiskrim Pasu Bunga yang sudah siap dan sedia untuk dijamah, selamat mencuba.

resepi dan gambar hakmilik Ciksepet.com

Check Also

resepi jeruk mangga asamboi

Resepi Jeruk Mangga Asamboi Satu Fenomena

Resepi Jeruk Mangga Asamboi Satu Fenomena. Benarkah resepi membuat jeruk mangga asamboi menjadi fenomena atau …

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *