Menu Tutup

Raya Tak Jadi .. Memang Menjadi

Raya tak jadi ? Aik bukannya dah raya ke tahun ni.Kenapa pula tak jadi raya? huhu..itu hanya sekadar tajuk filem arahan Profesor Madya A. Razak Mohaideen yang mula ditayangkan sejak 15 September lalu.Filem raya tak jadi menampilkan pelakon-pelakon seperti Saiful Apek, Johan Raja Lawak, Jalaluddin Hassan dan Wan sharmila sebagai teraju utama.

Semalam aku sempat pergi menonton filem raya tak jadi ni.Kira boleh la jadi la.Ada unsur-unsur komedi dan diselitkan dengan nasihat2.Tapi cuma jalan ceritanya boleh di agak apa yang akan terjadi.Tapi aku boleh cakap filem ini memang berbaloi untuk di tonton sebagai bahan komedi yang menarik.Aku bagi 4.5 bintang…keh keh ( dah macam ulasan dalam akhbar la plak ).

Semalam aku tengok 3 filem utama yang sedang di tayangkan iaitu Nasi Lemak 2.0 dan Johnny English Reborn.Tapi aku tak sempat tengok semalam.Kalau aku datang awal memang 3 filem aku tengok.haha.Jadi selamat menonton kepada yang berkesempatan.

6 Comments

  1. afzalsukasuki

    semalam pon aku tgk raya tak jadi bro.adoyai kelakar walaupun dah blh agak jalan cerita dia tu,yang peling lawak2 spastik si johan tu.hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *