Breaking News
Home » Uncategorized » Ramainya Pengunjung Dia .. Terasa Cemburu Di Situ

Ramainya Pengunjung Dia .. Terasa Cemburu Di Situ

Tak cemburu ke tengok blog orang lain ramai pengunjung.Ramai pengomen..dan ramai-ramai yang serbu.Traffik hari-hari mencanak..kah kah..kalau aku nak kata tak cemburu kang tak bleh gak..nak kata cemburu ada ler sikit-sikit..tapi jangan ler cemburu yang tak tentu pasal..carilah cemburu yang boleh dijadikan motivasi..motivasi untuk memajukan diri..

Sebab apa ramai? mesti ada sebab.Takkan sebab sesaja je.Mesti ada sesuatu yang menarik disitu..kalau rajin kita selidik leh dapat apa rahsianya..bukan nak tiru tapi sebagai rujukan untuk memajukan diri kita juga…

Senang cerita ler..macam orang dulu-dulu cakap..dimana ada gula disitu ada semutnya..manis..ramai yang suka..tapi jangan terlampau manis nanti kena kencing manis..tapi kalau kaki kencing lagi tak bagus kan..huhu..

Sisipan Bawah : Blog aku ni aku rasa nak order sekapal gula..biar nampak manis..nanti bila dah manis ramai yang datang..kah kah kah.( sekadar entri merepek buat bacaan ringan )

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

8 comments

  1. pengunjung dan pembaca setia bro kiz pon dah ramai kan…jika kita ada pembaca setia InsyaAllah mereka la yang akan jenguk kita setiap hari..

  2. kiz pun ramai gak pembaca setia..huhu

  3. berdasarkan pemerhatian..kalau blogger tu rajin bw & tinggalkan komen, nanti mesti org lain pun buat gitu kat blog dia. kira ‘what u give, u get back’.

  4. when there’s a will, there’s a weapon

  5. hehe..jeles tu memang ada tp kena sabar..huhu..er..jgn smpai sekapal kiz nanti ko pula yg kencing manis..ahaha..

  6. As Salam,

    huishh..
    sampai sekapal gula..haha~

  7. blog ni pun mencanak trfik..ari2 den tepakso menompoh jem.. kih kih kih..

    *bilo la den nak ghamai follower mcm blog ni hah..

  8. Semoga sama2 kita mencari ramuan gula yg menarik untuk santapan..sapa tak jeles sampai ratus2 komen kan hehe..cemcuru/dengki membina kearah positif baik utk kemajuan 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *