Breaking News
Home » Santai » Rahmat DariNya

Rahmat DariNya

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua rakan blogger serta sahabat maya yang sudi bertandang ke blog ini.Terima kasih..hanya itu yang mampu ku ucapkan.Syukur akhirnya hujan juga petang ini.Hujan rahmat dari maha pencipta.Setelah sekian berminggu minggu panas yang melampau.Segar bunga bunga di halaman.Bukan hendak menidakkan hukum alam..

Jadi dah sejuk sejuk ni apa lagi..perut mulalah menyanyi..padahal baru je lepas santapan tengahari.Biasalah sejuk sejuk ni selera mulalah meminta macam macam.Petang ni teringin nak pekena mee sup panas panas.Lepas hujan agak reda..ronda2 kejap cari lokasi si penjual sup..haha..beli je..nak buat tak sempat dah..alasan tu..!! bukan tak sempat buat ..cuma tak sabar nak makan dah ni.Jadi petang ni pekena mee sup sambil layan aroma kopi pegaga.Segar terasa.

Lagi satu ehh..sambil upload mee ke dalam perut ni..tertanya gak aku kenapa ramai sangat yang mencari atau nak download video dot dot seorang pemimpin tu? menarik sangat ke nak menatap barang orang..entah iye entah tidak..entah buaya entah katak..keyword2 pun berpusu2 cari benda tu..hahaha.. lantak laa..layan mee sup lagi best..

psst: entry ni di tulis sebelah tangan..kerana aku tengah melantak mee sup..huhu

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

3 comments

  1. mii sup panas time waktu hujan.. haaa sedap tuu. pasal video tu aku pon x paham nape la orang nak cari sangat

  2. @Freaky sejukkan lawannya panas…

  3. Wah! Kiz menaip sambil makan mee sup!
    bestnya hujan! alhamdulillah..kat tempat saya dah berminggu2 tak hujan, panas terik layu habis pokok bunga saya.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *