Home » Motivasi » Racun Kuat Ni

Racun Kuat Ni

Hari minggu..macam biasa awal pagi kena buat aktiviti mengeluarkan peluh dengan santai-santai.Pepagi lagi aku dah melayan meracun rumput sekitar rumah.Minggu lepas memang dah racun tapi masih ada lagi yang degil tak mahu mati.Jadi kena racun lagi.Kalau tak mahu mati juga memang kena cangkullah nampaknya.Sebab ada satu jenis rumput tu memang kebal betul dia dengan racun.
Sama jugakan kita manusia,kalau tebal iman tu,memang payah nak terpengaruh dengan sebarang hasutan.Macam mana punya racun pun tak akan buat punya.Tapi kalau kena racun suruh buat yang baik-baik tu ikutlah,janganlah tebal pula muka surat senarai alasan dia.

Hari ini macam biasa,ikut jadual semua pergi jemputan kenduri kahwin..makan ..makan..makan..tak berbaloi lak rasa bersenam santai-santai pagi tadi.

Check Also

keputusan Piala Malaysia suku akhir kedua

Keputusan Piala Malaysia 2017 Suku Akhir Kedua

Keputusan Piala Malaysia 2017 Suku Akhir Kedua. Debaran pasti dirasai oleh lapan pasukan yang terbabit …

6 comments

  1. aku selalu kena racun setiap kali naik moto g opis..bau asap lori ngn bas.keja dalam makmal lagi.hmm

    p/s : racun yg ko maksudkan tu bro..sesekali aku ada gak terkena.bertahan je la mntak tak teruk mana

  2. rumput bnyak jenis bro..ada yg kuat ada yg x..jadi kalo nak beli racun kena pilih racun untk rmput yg kebal tu.. :).. sbb biasa rumput kebal ni daun je yg layu btg mase kuat…

  3. bersenam jugakk..kann

  4. Azhafizah[フィザ]

    racun kuat memang sesuai untuk lalang lalang/rumput degil tu..bagus maksud tersirat tu..

    p/s:selamat menjamu selera dengan nasi minyak..^__^

  5. kalau iman kuat, maila racun lagu mana pun, tetap berjaya ditepis.. HAHA

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *