Breaking News
Home » Uncategorized » PREVIEW AKHBAR : Harian Metro Hari Ini

PREVIEW AKHBAR : Harian Metro Hari Ini

Salam kepada semua blogger dan pembaca semua…ini lah muka depan harian metro hari ni…Angkara Bapa..3 beranak sengsara di simbah asid..Tapi ini bukan cerita baru tapi ini adalah cerita hukaman yang dijatuhkan ke atas pesalah tersebut.Kes ini berlaku pada 15 Ogos lalu…Tapi Semalam setelah bicara mahkamah majistret Kuala Terengganu menjatuhkan hukaman  penjara 10 tahun dan 5 sebatan..persoalannya sekarang cukupkah setakat itu?? bagaimana dengan anak2 yang menderita itu..trauma seumur hidup..
Aku pun pun tak nak cakap lebih sebab itu keputusan mahkamah..tapi sendiri bleh fikir….ahhh lu fikirlah sendiri..( emosi ni )

Yang ni cerita pasal pasukan bola sepak kita ..kalah 1-5 kepada Indonesia dalam perlawanan pertama Piala Suzuki AAF 2010..bukan aku nak kutuk atau salahkan pasukan atas kekalahan besar itu.Sebab mungkin ada masalah lain yang menganggu persiapan pasukan..hal itu biar Rajagopal uruskan untuk menghadapi perlawanan kedua menentang Thailand..Apa pun semoga berjaya kepada pasukan Bolasepak Malaysia..
Tapi apa yang dilaporkan akhbar sangat memedihkan hati aku..walaupun aku tak ada kat sana tapi apa yang aku baca di akhbar sangat2 menguris dan menyakitkan hati..kerana sebahagian besar dari 70 ribu penonton di Stadium tidak berdiri ketika lagu Negaraku di mainkan..malah ketika lagu di mainkan yang penonton yang menjerit ” maling ” dan “ganyang Malaysia” mengiringi lagu kebangsaan kita seperti yang di laporkan oleh wartawan Harian Metro..Apakah erti semua ni???

ingatan pada semua..jika nak komen2 lah tapi pastikan tiada maki hamun sebab itu bukan budaya kita..komen biar bernas sebab kita orang yang bertamadun…insyaallah Allah sentiasa mendengar dan berada di pihak yang benar..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

6 comments

  1. sampai hati buat anak macam tu =(

  2. macam2 yang berlaku sekarang ni ek..sifat belas manusia sudah hilang di tenggelami iman senipis kulit bawang..apa nak jadi pun tak tahulah..

  3. kasihan anaknya yang mengalami cacat pada wajah nya..masih muda terpaksa mengharungi kehidupan mugkin penuh dgn ejekan dan mungkin jua dijauhi rakan…segalanya mugkin

  4. Sedih bila baca paper ari nie…. Anak ini trauma utk pergi ke sekolah bila ada yg memanggilnya hantu….

  5. menyirap darah sampai ke muka dah ni….sabar-sabar….huh !

  6. sabar pendekar..huhuhu

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *