Home » Uncategorized » PREVIEW AKHBAR : Harian Metro Hari Ini ( 03/12/2010 )

PREVIEW AKHBAR : Harian Metro Hari Ini ( 03/12/2010 )

Salam kepada semua pembaca dan blogger yang hebat2 belaka..semoga anda sihat2 hari ni..Ni artikel express je ni..haha kejap lagi nak pergi kenduri tahlil..Seperti yang aku preview semalam ada lagu keluar di muka depan hari ni ..perkara yang sama tapi lain pula cerita..
SAYA BUKAN HANTU! adoi tersentuh hati aku dengan cerita ni..seperti yang aku tulis semalam berbaloikah hukuman yang diterima oleh si bapa dengan apa yang akan di lalui oleh anak ini??? ( Nurul Dahyatul Fazlinda )

Sememangnya emosi anak ini terganggu dengan teruk..pergi sekolah rakan2 boleh panggil hantu..ceh apa kejadah laa korang buat cam tu..kalau korang atau saudara mara korang kena macam mana?? sendiri mau ingat la beb..!

Adik ni sebelum ini pergi ke sekolah dengan memakai topeng tapi di gelar hantu pulak oleh rakan2. jadi tahun depan di menyatakan tidak mahu kesekolah jika wajahnya belum pulih..wah betapa berat dugaan mu itu..terasa seperti aku pula yang menanggungnya..Tolonglah kepada rakan2nya tu..jangan nak ejek2 tapi bagilah sokongan…Kalau dia tak mahu ke sekolah berapa banyak ilmu yang tinggal..????
Tolonglah berhati perut sikit..!!!!

JANGAN EJEK2 ORANG NANTI ANDA AKAN TERIMA NASIB YANG SAMA KERANA ALLAH ITU MAHA ADIL..INGAT2LAH

Check Also

Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah. Pihak PDRM telah …

2 comments

  1. siannya…napelah ayah dia buat macam ni….

  2. Semoga dia tabah , dan mendapat kekuatan .

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *