Menu Tutup

PREVIEW AKHBAR : Apa Kes Daaa..!!!

Salam kepada semua blogger!!
Saja nak preview sket cerita kat akhbar harian metro hari ni…ni kes tah apa apa tah ni..adoi kepala pun pening macam ni…
HAKIM SYARIAH DI CEKUP KHALWAT.. seorang hakim mahkamah tinggi syariah di tangkap khawat oleh penguatkuasa agama kerana di syaki bersekedudukan dengan seorang wanita di kuarters kerajaan..kira2 2 pagi ahad lalu.Kes akan di sebut di mahkamah syariah hari isnin ini..
Hahahha..aku pun tak bleh nak komen banyak2..korang bacalah sendiri kat akhbar tu..lepas tu fikirlah sendiri..Dunia Akhir Zaman..!! Semoga kita tergolong didalam orang2 yang di rahmati Allah..Insyaallah..!!

Ini Fakta Bukan Auta= 27,116 pasangan Islam bercerai tahun lalu..Apa dah jadi??

11 Comments

  1. Tinta NurAz

    alahai..tak pasal2 memalitkan lumpur dekat isntitusi kehakiman especially syriah ni…bila di sebut syariah tentu arif dalam hukum-hakam tapi terbabas juga..manusia tetap selemah2 makhluk.

  2. Ustaz Love

    Salam..

    jangan cepat melatah.. sbb tu Allah suh siasat dulu sebelum terima sesuatu berita bulat2..

    yg sebenarnya hakim tu dah bernikah dgn pempuan tu.. cuma belum didaftarkan di Malaysia sbb beliau bernikah di negara jiran..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *