Breaking News
Home » Berita » PREVIEW AKHBAR : Apa Kes Daaa..!!!

PREVIEW AKHBAR : Apa Kes Daaa..!!!

Salam kepada semua blogger!!
Saja nak preview sket cerita kat akhbar harian metro hari ni…ni kes tah apa apa tah ni..adoi kepala pun pening macam ni…
HAKIM SYARIAH DI CEKUP KHALWAT.. seorang hakim mahkamah tinggi syariah di tangkap khawat oleh penguatkuasa agama kerana di syaki bersekedudukan dengan seorang wanita di kuarters kerajaan..kira2 2 pagi ahad lalu.Kes akan di sebut di mahkamah syariah hari isnin ini..
Hahahha..aku pun tak bleh nak komen banyak2..korang bacalah sendiri kat akhbar tu..lepas tu fikirlah sendiri..Dunia Akhir Zaman..!! Semoga kita tergolong didalam orang2 yang di rahmati Allah..Insyaallah..!!

Ini Fakta Bukan Auta= 27,116 pasangan Islam bercerai tahun lalu..Apa dah jadi??

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

11 comments

  1. hakim tue pn ada nafsu jgak…salah guna kuasa la tue….ingt da besar sgt pangkat~! istifar.

  2. huhu istgfar.. :'( really2 bad. terkujat jugak baca header paper tu tadi.

  3. erkk.. sepatutnya beliau kene jadi contoh.. oh.. apsl x kawin je?

  4. boleh pandang2
    jgn pegang2
    duduk renggang2
    bertambah sayang
    biar malu2
    biar segan2
    krn malu itu perisai org beriman

    bila berdua2an lelaki & perempuan, yg ketiga itu syaitan

  5. yeah..memang selalunya manusia akan tewas dengan pujukan syaitan..semoga kita sentiasa di lindungi Allah hendaknya..insyaallah

  6. haizzzzz…dunia dh trbalik

  7. alahai..tak pasal2 memalitkan lumpur dekat isntitusi kehakiman especially syriah ni…bila di sebut syariah tentu arif dalam hukum-hakam tapi terbabas juga..manusia tetap selemah2 makhluk.

  8. Salam..

    jangan cepat melatah.. sbb tu Allah suh siasat dulu sebelum terima sesuatu berita bulat2..

    yg sebenarnya hakim tu dah bernikah dgn pempuan tu.. cuma belum didaftarkan di Malaysia sbb beliau bernikah di negara jiran..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *