Breaking News
Home » Santai » Posmen Memang Popular Sekarang

Posmen Memang Popular Sekarang

Posto..posto.. kalau zaman dulu laa abang posmen terpacak depan pintu hantar surat.Sekarang ini tak ada dah.Semua letak dalam peti surat je.Kenapa pula aku cerita pasal posmen ni.Sebab posmen antara individu yang paling dikehendaki sekarang terutama kat kawasan aku ni.Semuanya gara-gara satu surat ini.Surat yang memang ditunggu-tunggu.Surat apa?
“haa sampai dah posmen..pi tengok surat apa tu “
Dulu..kalau posmen sampai tak ada siapa pun yang kisah.Kekadang surat tu dua tiga hari terbiar macam tu je.Sekarang tak lagi..mesti cepat-cepat nak tengok sebab mana tahu surat pengesahan menerima BR1M dah sampai..haha.nasiblah ekau abang posmen..tanpa engkau siapalah surat-surat tu kan.
Kenapakah ini.. jangan tiru aksi ini tak baik..huhu.
Posmen oh posmen
gambar dari google..sekadar hiasan

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

9 comments

  1. hahaha
    cheqna dah dapat surat tu hari ni =)

  2. betul bro btol.sume org suke nk tgu abg posmen skrg.hehehe.

  3. isshhh.. bila le nak dapat surat tu….berdebar2 rasanya…

  4. hahaha abg posmen dah rmai peminat!

  5. Azhafizah[フィザ]

    selalu tunggu posmen yg bawak van tu je..sebab tunggu hadiah pos laju tu..hihi

  6. haha hari tuh umi fa memang tertunggu-tunggu.
    tapi lepas dah dapat tau keputusan, takda tunggu dah. hehe

  7. haha..gua dah habis dah rm500 tu… 🙂

  8. hahaha.. oh posmen..

    sy suka posmen pos laju..
    hari2 mintak otograf..
    kiz bila nk antar surat kt sy ni..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *